Första snön för Diiva
Huahua, snön bara öser ner här och det är kalas mysigt…
Det är första snön för Diiva och hon är helt galen.
Men man blir så glad över att se henne lycka att man glömmer bort hur mycket det blåser ute.
Hon bara älskar det, denna vintern kommer nog blir den bästa på länge.
Vad tycker era om snön?
// Liinda

Velvet älskar snö, så länge den ligger på marken vill säga, hon avskyr då det snöar för då får hon det i ögonen, nosen, mm. 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Ja Diiva tyckte de va roligt med flingor och de som låg på marken
Så himla roligt att vara ute när djuren blir så glada.
// Liinda
Lillan ÄLSKAR snö :) Bästa årstiden tycker hon haha värsta för matte;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
tyvärr kan jag inte säga hur enja reagerade på snö eftersom hon inte är henne, men jag kan någ nästan lova att hon älska det. Chanel som är 5 år var helt vild idag då menar jag VILD haha var en fröjd att se henne helt tokig.
Va första snön här hemma för min Wille. Han hoppade och skuttade runt hela promenaden =) De roligaste va att jaga snön som jag sparkade upp när jag gick.
Sista biten över gräsmattan fick han fnatt och bara sprang runt runt runt. Va nästan så att jag själv vart yr av att snurra runt så mycke för att inte trassla in mig i kopplet :P
Vi längtar tills de ligger massor med snö så man verkligen kan ut och busa i snön.
Diezel var också som tokig, hans andra vinter och förra vintern var han bara en liten vappis. Han sprang som tok och körde ner huvet i snön och visste nog inte riktigt vart han skulle ta vägen.
En rolig och härlig syn, när ens livskamrat är så himla glad för nått så simpelt som snö! 

Snön är nog något alla hundar har gemensamt kan man tro.
// Liinda
Visst är det så att hundar blir lite som små barn i nysnö :) värre är det sen för oss när det blir kallare än -8 då har vi en hund som knappt vill sticka ut nosen 
#0 min fick se och känna första snön i dag och hon verkligen älskade det.. Energi som man inte visste att hon hade har kommit fram.. och nu mera så sitter hon vid dörren och väntar på att få springa ut igen ;)
Efter skolan idag ska vi upp i skogen så grabben riktigt får busa av sig i snön! :)
Jessi äääälskar snön :P Men hon är rädd för den om det ramlar ner stora klumpar från träd m.m. Men ligger det på marken så ska hon leka konstant :P
Salsa tycker snön är toppen så länge hon inte måste stå still, sitta eller ligga. Men hon springer och busar och hon är otroligt nog super motiverad under träningen. Hon och Nelly (min "bonushund") var totalt skogstokiga under gårdagen och var ute och sprang i snön i två timmar!

Lion blev lite konfunderad igår när det kom stora flingor från himlen…han tittade på snön, tittade på mig och så på snön igen. Sen tog han fart och kastade sig ner på marken och rullade runt flera varv
I morse var han inte lika undrande längre utan rullade sig i den djupa snön direkt!