Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: god-morgon-middag-kväll
Läst 1633 ggr
spikes
0

God kväll alla 9 november

Hela dagen har gått åt fanders,har det inte varit det ena så har det varit det andra,nu ska jag sätta mig och mysa med mina vovvs,Snodden kunde ju inte förstå varför han inte fick följa med och åka bil,han älskar ju det,så han har verkligen pockat på min uppmärksamhet nu i kväll.

Ha de gott allihopa!

AnnL
0

Godkväll spikeso alla andra.

Har varit till Falkenberg idag med Silvers uppfödare. Vi var på Engelsons som säljer friluftskläder. Dom har mycket bra grejor till rimliga priser.

Vi har fått köpa var sitt ställ med vattentät jacka och byxor för 800 kr från bruks med tryck. Ska bli skönt att få ordentliga kläder när man är ute så mycket med Silver.

Ha en fin kväll.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[rightPAW]
0

Godkväller.

Sitter i soffan med vovvens huvud i knäet och försöker hålla mig för skratt när syster försöker äta popcorn med sin nypiercade tunga. Själv piercade jag septum igår, dvs i mitten på näsan, tjurring som min mor så fint kallar det.

Snön har landat hos oss idag, hunden är överförtjust och i veckan blir det att inhandla sele och nytt koppel, han tuggade sönder sitt ena igår. Och nu när snön äntligen är här ska han få prova dra lite lätt, pulka eller liknande! :)

Ha en fin kväll allihop.

[Forest]
0

Go kväll!

Vi ska flytta till bottenplan i vårat hus i större lägenhet så idag har det vart ett par o tittat på vårat. Sa sanningen om lägenheten både för o nakdelar. Vi trivs i huset men vi saknar ju garderober och lite större rum allt är snetak o svårmöblerat konstiga rum osv. Visst såg det större ut när det var helt tomt Glad. iaf så jag har städat lite snabbt här och vart ute med VILDA Chanel som var het tossig idag, jätte kul o se henne så galet busig o framåt. ANnars går hon alltid igämnter med nosen o man får plocka fram henne mer :D men inte idag! Hon har ändrat sig mer o mer på 2 veckor tyker jag en helt annan hund bara positivt en mycket mer framåt hund är det. Vi har inte Enja hemma hon är hos uppfödaren för klippa o träna inför utstälning som är på lördag. Så jag missa hennes första upplevelse av snö jag tor hon gillar snö :) Har oxå fått hem hennes täcke som jag köpte av iita (tror hon heter det här på forumet) jätte fint täcke som verkar vara kanon. Ska bli kul o prova det sen på Enja. Vi får ett till täcke av uppfödaren då hon har en som ingen annan kan ha. Det var dagens uppdatering :)

Fridaaaa
0

God kväll!

Är hos mina föräldrar sedan i lördags, ska åka till pojkvännen, hunden och de andra djuren imorgon :) Längtar efter dem! Och Lillan vill nog att matte ska komma hem eftersom det är jag som tränar och Lillan älskar att träna ;)

Imorgon får jag hem två nakna saker (skinnymarsvin) :D Undrar hur Lillan reagerar på dem, hon är ju nyfiken på mina andra marsvin och kaniner så ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.