Rösta på Vilda!
Jag är som många andra med i Dogmans fototävling och låg på en stadig förstaplats tills någon kom och saboterade för mig
Har haft mailkontakt med webbansvarig och någon har under en väldigt kort tid röstat ca 600 gånger på mig från samma ip-adress.
Mitt bidrag blev bortplockat, men hon jag mailade med tyckte jag skulle lägga upp det igen för hon kunde ju se hur populärt det var.
Så snälla, lägg en röst på Vilda!
http://www.minfavorit.nu/Rosta.asp?id=857&cid=1419
Jag lägger självklart en röst på er också, bara ni länkar till ert bidrag eller skriver vad den heter och vilken placering den ligger på 

Röstat 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Tyvärr har jag prombem med den sidan hela datorn låser sig testa igen men det var kört. Lycka till det var en mycket fin bild
trist att det vart som det vart med röster, folk hackar allt de kommer över jag hade någ satt på värsta brandväggen om jag våre Er 
Det kommer inte fram nån röstknapp för mig
Kan vara att min sega dator tar tid på sig att ladda så jag låter fliken stå öppen så jag kan rösta om en stund:) Du har en helt underbar bild… Röstade på den i förrgår när den hade 1100+ röster nåt 
Här är min länk: www.minfavorit.nu/Rosta.asp?id=857&cid=1275
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Putt! 
Folk har haft problem att rösta via länken jag postade så enklast vore om ni klickade på "flest röster" och scrollar ned till mitt bidrag. Placering 54!