Chanel har blivit en hund!
Måste bara dela med mig av våra framsteg och framför allt Chanels framsteg.
Chanel som alltid vart en väldigt mesig hund då menar jag mesig på inte gör hyss,inte leka och vart allmänt osäker.
Igår tja då klippte hon en hundborste, sett henne göra en del andra bus som inte kan vara Enja bla stå på soffbordet o ta något ätbart som ligger där. Vågar gå längre ifrån mig i skogen dok ändå så hon ser mig. Gör lite saker som matte ogillar bla kryper under ett uthus så man blir full av smuts
Även kan leka med lite vänner något som första 10 mån var ointressant helt för henne till nu verkligen är glad o träffa våra promenadvänner, leker med 3 av 7 promenadvänner det räcker.
Träna ser hon fram mot så när det är våran "träningsrunda" har hon så fin kontakt och man kan nu träna längre och "kräva" lite mer av henne. Gillar hennes att hon nu tar för sig av hundlivet och gillar våran träning.
Så nu är hon en HUND! 

Vad kul att ni gör fina framsteg, på det du skriver så märks det att Chanell fått bättre självförtroende och att ni har en mycket fin kontakt 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Ja :) och hennes hyss är ju bara så kul med det är lite snälla hyss hon gör och jag tycker hon får gärna göra lite med så länge det inte är skadligt 
Vad skoj att det går framåt,klart dom ska busa det är bara charmigt
Det vart visst lite yrt skrivet, är lite småvimmsig idag. 
3, Jag håller med hon har ju vart mesigt snäll o visst snäll är hon men mesigtsnäll på inte göra bus alls. 

0, Va roligt för er. Alltid kul att läsa om framsteg och possitiva saker.
Grattis

Kul hon börjar bli hund.
Vår lilla Tiny kommer nog tyvärr inte bli det fören hennes hårda mamma Bitchen är borta.
Inte lätt att bo med sin mamma hela livet.
Fast lite hyss kan även vår lilla mes hitta på 
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad