Polisen säljer omhändertagna hundar
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Finns MYCKET skrivet om den här personen, tyvärr inte till hennes fördel alls. Hoppas vovvarna får bra hem och får den omvårdnad och kärlek de förtjänar.
Ja det tycker jag med,ofta så ligger det ju mera i botten än vad som visas på en filmsnutt,och var nu hundarna inte i gott skick så anser jag det var bara bra att dom kom därifrån,det ska egentligen räcka för att få djurförbud enligt mig.
Jag vet att det står mycket om denna kvinna och inte vart det bättre när hon var med i grannfejden heller då fick man se hur en hund var instängd i en klädkammare, hunden var hon hunvakt till. Det var skit äkligt hos henne o hon släppe in dom med. Jag tycker det är helt rätt att hon fick djurförbjud dels så skötte hon inte alls de hundar hon hade sen tror jag att får hon tillbaka 2 lär hon snart vara uppe i det antalet hon hade igen. Nä jag tor inte hon ska ha hundar lr djur.
#3 e de hon? :O
tur att polisen tog dom :)
A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på Rexkanin & Weight Pull..!
4, Ja det är hon känner igen henne sen pogramet o då reagera jag otroligt på att de stog ut med knipa menar Robban av nån brukar ju kunna säga saker rakt ut.
#5 tittade igen och nu när de säger det så är de ju hon:o de äckliga huset känner man ju igen :/
hoppas att hundarna hittar ett bra hem<3
A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på Rexkanin & Weight Pull..!