Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: allmänt
Läst 1099 ggr
[Devilwithangelwings]
0

Sy egen vovvepuff??

Nån som vet var man får tag på ett gratis mönster på puff till vovven??

Vill göra en hjärtformadpuff till min lilla Kajsa.

=)

Kajsa voffar o hälsar.

AnneN
0

Har tyvärr ingen aning om vart man hittar gratis mönster, men kanske någon annan vet…

Skulle dock bli glad om vi kunde få se bild på den färdiga puffen sedan Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Devilwithangelwings]
0

#1 Okej

Ja da. Glad

[Forest]
0

Tyvärr hade jag en jätte bra sida men den existerar inte längre Rynkar på näsan Hoppas du får bra tips tror inte det är så svårt, gå o mät annars en puff i djurbutik :)

[Devilwithangelwings]
0

#3 Bor i grums där finns ingen djurbutikRynkar på näsan.

Tack ändå Glad

[Forest]
0

4 men du har liten hund lr hur Flört Då kan du höra inne på katte i fokus även hittekatter för där har du jätte fina puffar o katthus dom gör även vet jag att det ska finnas mått mm där.

[Devilwithangelwings]
0

#5 Ja hon är liten. Okej ska titta i alla fall.Glad

[Forest]
0

http://pyssel.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=4c071679-fd6f-418a-9322-79064bb861cd där hitta jag lite om sy engen bädd

Jag såg att du ville ha en hjärtformad bädd, det kan bli lite svårt kanske. Jag har tv-kuddar till vovvarna här samt gjort egen bädd då med bäddmadrass (en gammal vi hade) som jag vikt mindre som skydd har jag barnpåslakan det är till litet barn. Även har jag spjälsängmaddras som bädd i sovrummet himmla poppis alla måste jag säga :)

spikes
0

Inte för att jag har sytt någon hjärtformad puff,men ett tips är ju att ta en vanlig madrass och skära ut ett hjärta i skumgummit,och sedan kan man ju klä den med vad man vill,jag klädde mina fyrkantiga madrasser med en mjuk härlig filt,satte kardborre under så jag lätt kunde ta av och rengöra dem.

[Devilwithangelwings]
0

#8 Det ska jag genast testa. Ska visa bild när det är färdigt.Glad

spikes
0

9,Ja vad spännadeFlört

MoaW
0

jag har gjort en fyrkantig. Gjorde först två kvadratiska bitar (i valfritt mått) sedan gjorde jag 4 bitar som var lika långa som sidorna på den första (plus sömsmån) fast ca. 10cm höga. sedan sydde jag fast bitarna runt om och sydde ihop den. typ. Dålig förklaring xD
Men det borde ju gå att göra liknande med ett hjärta… fast göra en lång runt då istället för fyra korta… Om det nu var så du menade xD

HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.