Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etiketthundar-i-media
Läst 1784 ggr
AnneN
0

Hund attackerad av katt

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Forest]
0

Vi får oxå akta oss för 2 katter de går till attack även förföljer så jag har fått sprungit mååååånga gg med ena i hälarna. Jag vet inte vem som äger dom men vill gärna att de tar sitt ansvar för vad katterna gör. En hund har förlorat ögat tackvare ena katten jag säger den Röda pga färgen ägaren verkar skita i att den skadar hundar?

AnneN
0

#1 I ett sådant fall skulle jag ha polisanmält, för kattägare har enligt lag samma ansvar att hålla koll på sitt djur som vi hundägare (tillägger att jag äger både hund & katt)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

spikes
0

Vi har en stor bamsing katt här nu,som skiter fullständigt i om bara Snodden är ute på tomten,och det är lite otäckt för han vänder och är på väg mot Snodden,så jag ser alltid till att Spike är med Snodden första stunden ute på tomten,för kommer han så sticker katten som en pil,han är ju så explosiv i det han gör,Snodden stannar ju och varnar alla övriga,och det är ju lite farligare.

[Forest]
0

1, Då ska jag höra mig för ännu mer vem som äger den katten. Glad är jag inte för han ligger under bilar o väntar på oss känns det som chanel är ju glad i katter o fattar inte varför vi ska springa för katt*** springer o reser ragg o man ser verkligen att det är hundarna han är ute efter. Jag är kattvän med o älskar katter men denna ligger inte med på min lista över favorit iaf Flört

twinkime
0

Jo det finns faktiskt en katt i mitt omrade som flog pa  forst min hund hoppade pa honom vid magen och sedan flog han pa mitt ben och bet och revs och vagrade att slappa. men dock sparkade jag inte pa katten utan mer var i chock precis som min hund.

Sedan dess ar vi alltid lite mer forsiktiga med katter  fast min hund alskar katter sa  ibland ar det lite svart att halla han ifran dom :P

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html