Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: god-morgon-middag-kväll
Läst 1196 ggr
spikes
0

God morgon 26 oktober

En kall morgonprommis,men bus av dem bägge fick mig faktiskt att vakna till med ett leende,speciellt när jag ser att Snodden rullar runt kravlar sig upp men bara för att snubbla på en grästuvaGlad.

Fick lite sovmorgon för min svenska lärare messade och sa att hon var sjuk,så jag börjar inte förrän 09.00 skönt att slippa tidspress.

Idag hoppas jag min nya bok kommer som jag beställt den heter "Vargen,den jagande jägaren" ska bli intressant att läsa denFlört.

Ha en fin dag alla!

NinnaH
0

Hoppas du får boken, du kan väl recensera den sedan när du läst den?

Idag har vi avslutning på Grundkursen i Vardagslydnad.

Tur att det är sol och blå himmel idag Skrattande och inget regn!

Då är nog Rikkie piggare.

Mvh NinnaH

---Medarbetare på Blandrashundar.ifokus---

"Människans bästa vän är hunden"

[Forest]
0

0, Hoppas boken är bra. Och att du får en bra dag.

Jag är trött idag som som en **** Flört Det som är bra är att på morgonen fryser inte jag, utan jag kan vara ute lite halvbedövad i kroppen Skrattande Här var Enja överlycklig att det var mer frost ute far som en kanonkula överallt ute. Chanel tar det lite lugnare men fick sitt stolleryck o kuta på. Jag var o titta lite på täcken till hundarna igår, det var 2 jag gillade mer men som vanligt är det dom dyraste jag fastna för. Sen fanns det asfula som jag tycker ser ut som hästtäcken kanske är för att man kan matcha hunden o hästen? Jaja såna ska jag inte ha iaf. Köte lite ben till vovvarna o ny pipismjukis. Hamstrarna fick tuggsaker med Glad så nu är alla 4 benta upptagna med bita på något. Ska inte göra så mycket idag mer än gå långis med hundarna.

Hoppas alla får en bra dag!

fridaas
0

Hej!

Idag började vi dagen tidigt då polisen ringde sambon och ville ha ut honom på ett eftersök vid kvart över 5 imorse.. Jag fick dock sova vidare till 8.

Sen blev det till att följa med upp till svärföräldrarna för att kolla och hjälpa till med rådjuret, första gången jag är så nära (även om det är dött). Pälsen var mjukare än vad jag trodde.

Celine blev överlycklig iaf, även att det var en konstig varelse som låg där och som inte ville leka, hur mkt hon än hoppade omkring och småskällde på den.

Klöven hon fick var väldigt rolig att leka med och nu ligger hon tokdäckad i soffan Glad Många nya intryck och lukter för henne idag och då har inte ens halva dagen gått än.

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

spikes
0

1,Jepp jag lägger den under boktips när jag läst den,det ligger ett bra tips där nu som jag lade in idag.