Valpar busar i snön
Här är min bordercollie valp och mina föräldras shitzu,tibbe,phalen och chihuahua korsning i den första snön.
Lägg gärna upp bilder på era Valpar i snön

Velvets första möte med snö, då var hon ca 6-7 månader gammal och första snön det året var en snöstorm på natten då det kom ca 50cm snö.
På morgonen rusade hon rakt ut som vanligt då jag släppte ut henne, sedan tvärstannade hon och såg jätte förvånad ut (då togs detta kort med mobilen) och sedan kom hon på att det var ju hur kul som helst och tokrejsade runt på gården 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
10, Haha jag kan tänka mig att du kunde se hur hon tänkte då med
VAD HAR HÄNT!
Vi har med fått lite snö här så igår när jag gick ut för sista kisset såg jag snö var bara släppa dom lösa. Jag såg hur Enja tänkte med fast det bara var nån cm snö :D Vad är detta o det kommer ner vitt från himmelen oxå
Rusa som en vilde kolla hur syster gör för det måste vara rätt o hon kutar ju runt runt som en stolle o rulla sig=det är så man ska göra. Så in kom jag med två jätte blöta hundar med lite snöbollar i pälsarna. Husse vart så glad av att ha en hoppande blöt hund på sig i sängen 

#9 Vår bc är 13veckor och mammas blandning är 15-16 veckor
12 Sicka busar haha dom är för goa
.
Den bilden Anne var obetalbar
.
Här hemma kan man inte gå som en hund när det snöat,utan man ska rulla fram….3 steg sen rulla osv osv Snodden förstås,Spike är den som är förnuftig och går som han borde
14,så söt
Guud vilka mysiga bilder! Här är det fortfarande snöfritt men jag ser fram emot snön så grabben får jobba genom djupsnö
Han var ju bara bebis förra vintern, fyller 1 den 27de december :)
Riktigt harliga bilder. Mysigt med sno men ocksa valdigt kallt. fast var arstid har sin charm. Undrar vad heter dom? Valdig sot border collie valp =)
Härliga hälsningar// Felicia
http://twinkimesstars.weebly.com/index.html
14 söt liten lurvplutt :)
15
Hälsningar LENA

Sööta :) Gud så fin BC :D Min BCtjej fick se snön för första gången igår, hon fattade inte var det var och var helt skräckslagen men sen förstod hon att det var jättekul med snö :D Dock har jag inte hunnit tagit någon bild i år

#17 Bc: Zid och blandisen: Edvin