VARNING - titta ej om du är känslig!
HUR KAN MAN GÖRA NÅGONTING SÅNT! Hon borde låsas in på pysket eller nått!! Inte få komma något levande i alla fall!!!!!!! HELT SJUKT!!!!!!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Alltså jag saknar ord…hon verkar ju till och med glad när hon kastar i de…som ingenting liksom..ne fy! Som sagt jag saknar ord, det är svårt att beskriva något som är så fel så sjukt,,,stackars valpar…
Tur man inte såg det i verkligheten för då hade jag nog tagit en sten o bundit runt tjejen och slängt i henne så hon aldrig kom upp mer. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Valparna räddades av en 75 årig pensionär! Alla valparna lever och mår bra! Vilken tur! Hon kan få böta upp till 45 000kr.
Mamman säger att flickan har fått ta psykis hjälp efter allt detta. Inte ett dugg synd om flickan tycker jag! Man gör inte så !
5, är det denna tjej o Valpar. googlade o hitta denna se länk. (även ni andra) Och ne det är inte ett dugg synd om henne varför ska man tycka synd om en som gillar att döda och plåga djur? Det är ofta så mördare börjar sin resa…
http://www.expressen.se/nyheter/1.2122224/flicka-kastade-valpar-i-floden-riskerar-stora-boter
#6 Ja det är det :/
"Enligt en intervju med flickans pappa ska flickan må så dåligt efter all negativ uppmärksamhet och alla hot att hon nu tvingas gå i terapi."
Man kan ju undra om hon är förvånad för att hon fick negativ uppmärksamhet….
#8 läste på ett annat ställe att mamman hade uttalat sig likadant!

Tror nog hon skulle ha behövt terapi långt innan detta hände!
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
inte bara tjejen utan även den som filmar…..fyyyyyyy

Alltså…mycket sjukt ska man höra och se. Vliket svin! Hon kan gott må dåligt, det gör mig ingenting. Hoppas hon slänger sig själv i floden också! Ett riktigt as som filmar också! 
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
fy så hemskt! Terapi är då nödvändigt, hur kan man kasta levande djur i en flod??? djurungar dessutom!
11, min tanke med Densom filmar allt (har itne sett filmen) men antar det är nån som håller i kamran och har stor del i det hela med. Varför har inte den fått straff 
Tjejen får väl skylla sig själv att hon får negativt úppmärkasmhet vad katten tror hon att man ska klappa henne på ryggen o säga smart drag du är en klippa… Det kan knappast vara normala personer nån av dessa två, ne fy bubblar.
Undrar om dom betalar terapi för valparna också,den som filmade detta borde fått ett kännbart straff också
jag kan meddela att 5 av 6 Valpar blev räddade av en äldre kvinna
hon som gjorde det, tjejen, har blivit efterlyst av polis och jag tror att de fått fast henne nu. det hade kommit in massor med tips om vem det kunde vara.
enligt tidningen skulle tjejen på fängelse eller grova böter

#16/17 Vad skönt att höra att de flesta av valparna blev räddade iallafall
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
ja, jag med med otroligt glad över att få veta det :D