Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: hundfoton-filmklipp
Läst 1070 ggr
twinkime
0

Kanin och hund =)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har ar en liten bild pa min forra detta foderhund Tova och Vimse min forra detta kanin =)

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

AnneN
0

Vilken mysig bild Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

spikes
0

Vad gulligtGlad

isafisa
0

Så sött :) hoppas att Jessi lugnar sig när hon är äldre, just nu vill hon leka lite för hårdhänt med mina kaniner ;)

[Forest]
0

hahah vad sött :) Har själv en hund som pussar hamstrarna fast dom blir mer rädda när hon ska puss dom. Så det får hon inte göra så ofta ;)

Tixy
0

Min kanin avled i början på sommaren, men han och Idelma var i princip bästa vänner. Hon låg i sängen när han var ute och skuttade i rummet, och hoppade han upp så skulle hon tvätta honom överallt! Enda läskiga var när kaninen hoppade upp på henne, annars var det superlugnt.

Likadant var det när jag hade mina råttor, även dom var som hennes bebisar. Hon skulle vara med när dom var ute, låg i sängen eller något och väntade på dom, och pussade dom massvis.
Den äldsta råttan brukade lägga sig intill Idelma och mysa ibland, men skulle man fota så rusade hon därifrån. Tungan ute

[Empisen]
0

Här hemma är det kärlek mellan råttor & hund Glad

Royalz
0

Min hund och min kanin är också "vänner" :) När han är ute och skuttar i köket är hunden alltid med och ska kolla :) Men skulle aldrig våga lämna honom själv då han är så mycket större än min lilla kanin.

Veero
0

Kanin och hund här hemma :) Men våran hane går inte ihop med kaninerna, han vill gärna leka med dom.

twinkime
0

Vad harligt att se sa manga fina bilder, Visst ar det harligt nar djuren gar ihop med varandra.  Min forra detta foderhund alskade allt rattor,hamstrar,kaniner, allt som hon kunde ta "hand om.

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html