Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1547 ggr
spikes
0

Goddag på er..23/9

Nyss hemkommen från doktorn,han beordrade mig hem i sängen igen och studierna skulle få vänta sa hanObestämd,men det har inte jag tid med dessutom sa jag till honom att jag är på bättrings vägen ju,detta ville han inte hålla med om allsFörvånad,men han får säga vad han vill jag ska ut i finvädret för där andas jag lättare i alla fall,sen ska jag till plugget på måndag,så hans intyg tänker jag gömma undan någonstans hahaha.

Ha en fina dag allesammans!

[Forest]
0

0, Hahaha du är bra rolig du Flört krya på dig bra att du iaf tycker du är bättringsvägen :D

Här är solen o underbart höstväder ute. Så givetvis är vi ute mycket, skönt o bara lägga sig i gräset o njuta av 2 underbara hundar. Jag hoppas att alla får en bra dag.

isafisa
0

Skönt för er med bra väder. Jag har guidat småbarn ute i spöregn hela dagen, är trött och kall så jag tycker INTE om den här dagen.. Men ska dra iväg och kanske köpa jeans snart, så jag hoppas humöret svänger!  Är alltid så känslig för väder, humöret beror helt på väderlek!

fridaas
0

Godeftermiddag!

Idag har man varit på arbetsförmedlingen och slösat tid känns det som.. Men det blir nog bra. Vovven fick följa med och sitta utanför tillsammans med husse, bra träning för henne att komma utanför trädgården och gå in mot centrum, hon har fått för sig att man inte kan gå åt det hållet i vanliga fall, men idag gick det ganska bra för en gångsskull!

Ska snart fortsätta packa upp flyttkartonger tror jag.

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

AnnL
0

Gokväll!

# 0 Du är den envisaste människa jag vet. En egenskap jag beundrar. Men när du är förkyld önskar jag att du inte vore så envis. Flört

En underbar höstdag har det varit med 19°.

Men Silver har inte mått bra idag. Han ville knappt gå i morse. Han har dock blivit lite piggare under dagen. Men något är det som inte stämmer. Han har ätit som han ska. Har ringt vet. Ska avvakta tills i morgon.

Han var och lekte med en liten tik i över tre timmar igår sen var vi på rallylydnad. Åkte hemifrån kl. 9 på morogonen med tåg o kom hem kl 8 på kvällen. Så det kan vara att han är helt slut efter gårdagen också.

Han har varit sån en gång innan för ett år sedan då vände det andra dagen.

När inte min lilleman mår bra mår inte jag heller bra. Gråter Hoppas han är bra i morgon.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

spikes
0

4,Haha det tycker nog min läkare medSkrattande.

Han kan ju ha en sån dag så han behöver vila,för han har ju hållt igång ordentligt som du säger,och så länge han äter och dricker så är det nog bara vila som behövs,pussa på han från migFlört