Porträtt av din hund
Hejhej! 
Jag håller på med lite projekt och undrar nu om det är någon här som har lust att hjälpa mig! Jag målar hundporträtt med blyerts och försöker träna mig att måla lite snabbare och såklart även bättre så att jag kommer kunna sälja lite teckningar sen när vi kanske ska starta butik. Jag undrar nu om det är någon här som skulle vilja få sin hund avmålad? Det är helt gratis om du låter mig ha bilden på min hemsida, och även behålla orginalet för utställning. Du får då en inscannad kopia som man kan ha på datorn, eller skriva ut, ha som julkort, eller vad man nu vill
Möjligtvis att man kan få orginalet om man betalar frakten, och om jag fortfarande får ha kvar en kopia.
Hoppas någon är intresserad, lada isåfall upp en bild 
Hade ingen aning om vilken grupp jag skulle lägga tråden!
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.
Det blir nog bra här annars får Anne vara snäll och flytta på den när hom kommer hem
.
Men hur menar du nu?,måste det vara en inscannad bild? eller går det bra att skicka en via datorn på din mail också…jag anmäler mig gärna,eller rättare sagt vovvsen
Va bra! 
Jag kanske förklarade lite dåligt
Det går bra med vilken bild som helst som har tillräcklig kvalite att jag kan rita av den, helst en digital som kan skickas till min mejl (mwfoto@hotmail.com) eller ladas upp här. Det man får för "besväret" är en inscannad bild av teckningen, så behåller jag orginalet. Vill man ha orginalet får man betala för frakten 

Ps. Jag tycker Emil är bedårande, men jag vet inte om den är bra ur din målningssynvinkel. Var kanske lite otydlig. Ds.

#3 Jag har provat med din bild nu, men lyckas inte få till ljuset (bra träning iofs
) Tror du du har nån med lite mer jämnt ljus? 
Gu vilka gulliga hundar alla har. ska lägga ut en bild när jag kommer hem från jobbet. har en BC tik som jag gärna vill ha av bildad, så jag återkommer 
Hej, nu har du så många projekt o modeller så jag sätter inte in någon själv, för jag vet att det tar tid o rita…..men jag skulle bli jätteglad om du kunde sätta ut teckningarna sen, så vi andra kan njuta av dina alster….kram/Eija
#20 kanon ide vore jätte kul att få se hur de blev

Jag bidrar också med en bild
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/
#20 ja det kan jag ju göra
Har än så länge bara gjort Snodden (#5) och försökt mig på #3, men kan lägga in dom såfort jag scannat 
23,Nuuuu blir jag hur nyfiken som helst ju,skulle bli jätteglad om du kunde skicka den till mig

#17 tack, ska prova med den!
behöver verkligen träna mig på svarta hundar 
#24 scannern bråkar med mig, ska försöka fota den sen istället 
MoaW, hur funkar det med min bild, är den "fel" ? 
26,Ja vad kul
Ska skicka bild inom kort på Ronja, skulle vara skoj och ha en tavla på henne här hemma.

Är det något speciellt du vill ha? Vinkel eller utseende? Skicka mig ett PM om så är, så kan jag kolla i mina album om det är något som du kan använda..
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

#34 Det är ju min söta lilla vovve 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

#34 Fin :)
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
34 wow så ducktig du är :)
37. Kanon fin härlig poträtt!
kan man få se fler målningar? :)

Du får mer än gärna rita av en bild på Marta, jag har sökt med ljus och lykta efter någon som kan/är villig att göra det, så STORT TACK till dig för att du skapade denna tråd!!
Dock sitter jag vid fel dator nu, skickar en bild så fort jag bara kan (kunde inte låta bli att skriva)
Borttagen av migsjälv
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Borttagen av migsjälv
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
46 jätte fin :)

54, Åh vilkent fint kort :) härligt vackra hundar!