Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: efterlyses-släktingar-till-din-hund
Läst 3071 ggr
Kakan81
0

Efterlyser uppfödaren och syskon

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi köpte vår Emil från en underbar uppfödare som var (är) jätteintresserad av gener och egenskaper. Hon fanns då i Ekeby, Skåne. Jag har haft hennes mail, men får nu bara tillbaka "mail delivery failur".

Jag skulle vilja få kontakt med Cecilia igen. Så om du läser här Cecilia eller någon som vet hur det är med henne får ni gärna pm:a mig.

Jag skulle även vilja hitta syskon till Emil. Han är född 4 juni. Det var han och 4 syskon, åtminstonde en tik. De är blandning mellan dvärgpudel (mamma) och chihuahua (pappa). Vi hämtade Emil 3 augusti och då var det bara en tik kvar. Hon var svart och brunmelerad.
Uppfödaren hade även två cocapoo (tror jag) och en höggravid fransk bulldog och så klart valparnas mamma.
Känner du igen detta och tror att du kan ha ett syskon till min Emil hör gärna av dig. Det vore så kul att se bilder på Emils syskon och höra hur de blivit. Emil är väldigt mycket pudel, det måste ju inte syskonen vara. ;)

[Forest]
0

1, är det cockerpoo du menar att hon hade oxå? För då kan du kanske hitta henne på deras klubbsida http://www.cockerpoosverige.se/ eller så kanske nån vet vem Cecillia är där :)

Lika så med franska bolldogen om hon para den som renrasig skk reggad bör du kunna efterlysa där inne. Håller tummarna för att du ska få napp :)

Kakan81
0

Tack för tipsen!

[Forest]
0

2,  ibland vet jag att flera heter samma som sin mail add (hittar på nu en) perarne_nillie@fiskar.se då kan det vara för o efternamet o man kan söka via Eniro.se nu mitt fall Pär-arne nellie o se om det kan stämma :) har du googlat på mail add ibland kan man få upp även på den något o spåna vidare på.