Blod i avföringen
Har någon varit med om att hunden har haft blod i avföringen? Han är precis som vanligt för övrigt och kan tillägga att blodet är ljust. Ska ringa vetten när de öppnar men tänkte att det kanske finns några lugnande förklaringar tills dess
Var det mycket?,det kan vara så enkelt att han har varit riktigt hård i magen,och att det därför spruckit lite när han bajsade,men det är klart värt att göra som du ringa vett…

1, Nä inte så mycket men det var alla gånger han bajsade igår. Syns inget konstigt heller.
1,Då tror jag nog han har varit hård i magen,för annars skulle blodet verkligen vara ordentligt rött,men berätta gärna vad vett sa sedan
Är hunden lugn o verkar avkopplad? Chanel fick blod i avföringen pga stressmage/magkatarr. Detta var när hon var nykommen hos oss o du har ju haft din pmplaceringshund ett tag är det han detta gäller?

4, Detta är inte omplaceringen utan min äldsta som jag haft sedan valp. Han är 4 år nu och är precis som vanligt i sättet.
Misstänker att han förmodligen "bara" varit hård i magen. Vi avvaktar o ser hur dagen varit på dagis. Gjorde inget i morse men det är inte alltid han gör det eftersom vi går redan kl 05.15.
5, Då skulle jag med tippa på hård i magen :) Hoppas han bajsar snart och att han inte är så hård i magen.