Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettallmänt
Läst 1905 ggr
Workingdog
0

Varför!?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag orkar inte mera!! Du lämnade mig med krossat hjärta, tänker på dig varje dag! Varje stund! Kommer inte vara hel utan dig! Du betydde allt! Snälla!!!

Utan dig är jag inget!! Snälla ska kämpa för dig! Vill att du ska komma hem igen!! Och det är nu! Annars ska jag kämpa för att hälsa på dig!

Min Fina prinsessa!

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

R.I.P Vet hur jobbigt det är. Min familj första gemensama hund fick vi avliva i jan förra året pga ålder av 11 år. Saknar honom grymt fortfarande :(<3

(jag & Frasse på bilden) saknar han grymt mkt!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Workingdog
0

#2 nej :(

Fast Fiona finns fortfarande. Bara det att hon inte passade med dom andra hundarna, så hon fick flytta. Men känns lika mkt :(

/Mvh Jennifer

Fridaaaa
0

#2 oki men ändå jobbigtt!

[rightPAW]
0

Åh vad fin han är! Vila i frid!

Fridaaaa
0

#4 tack ja han var fin!

[Forest]
0

Vad trist att behöva omplacera sin käraste :( Har du kontakt med nya ägare för det kan underlätta att man iaf vet om att hon har det bra och trivs med livet där. :)

1, R.I.P vila i frid :*(

Workingdog
0

#6 Jo hon har det bra så :) Hon bor nere i Kristanstad nu hos en familj. Det var dock inte vi som valde ägaren, utan uppfödaren då hon fick flytta tillbaka dit först. Men har pratat lite med ägaren nu på fb och hon har det bra och dom har gått kurser osv.. :) Men önskar bara att man fick träffa henne :(

/Mvh Jennifer

[Forest]
0

7 jag saknar min första häst som tusan med tyvärr bor han nu långt upp i landet. Så jag vet hur det känns jag tänker på Albin ofta och klarar inte av att se filmklipp på honom förren jag får tårar. Ursh ja vad man kan sakna sina vänner.

pippa__
0

#7 Vad är det för ras på din hund? Var i Krstd bor hon?

Workingdog
0

#9 Vet inte vart hon bor. Men det är en Kuvasz, Ägaren heter Monica och har iaf 2 barn :p

/Mvh Jennifer

Fridaaaa
0

#10 kristianstad är inte långt ifrån där jag bor nu, bara ca 30 min körning.

Workingdog
0

#11 okej :) önskar att det var närmare härifrån..

/Mvh Jennifer

Workingdog
0

Kollade precis vart exakt kristiansdag låg och oj vad långt ner.. Det tar 5 timmar till Kalmar eller Växjö, I växjö bor uppfödaren, så det lär väl vara kanske 8 timmar ner dit.. ?

/Mvh Jennifer

Fridaaaa
0

#från kristiandstad till växjö tar det inte 5 timmar :D Tar MAX 3 timmar:D

Workingdog
0

#14 menade från oss, haha bor i stockholm, och det tar 5 timmar ner till kalmar och växjö ungefär :) Har åkt dit måånga gånger :)

/Mvh Jennifer

Fridaaaa
0

#15 jaha okej trodde du menade mellan kristianstad och växjö. Jag ska flytta snart, så då har jag bara ca 1 timme körväg till växjö :P

pippa__
0

#10 Ok, kan meddela att jag har träffat hunden då hon har gått kurs på samma ställe som mej. Hon har det bra och är väldigt lydig! =)

Workingdog
0

#17 vad roligt :D Ja gått kurs vet jag att dom har gjort, Haha vi fick brömm av uppfödaren att hon kunde släppa henne första dagen utan att hon stack.. Men hon var inte värdlens lättaste att träna heller ;) Men gud så bra att hon har det bra :D

/Mvh Jennifer

pippa__
0

=)