Snacka om val fläsk...
Jag tror inte ett dyft på detta,finns väl ingen regering som misskött djurhanderingen så illa som denna,även om den alltid varit illa,det här är ett utspel för valet snart.
Vad tror ni?..
http://blogg.aftonbladet.se/politikerkollen/2010/09/m-infor-hardare-tag-mot-djurplageri
Jag ställer mig likt många andra på sniskan till det där, i min värld är det där att ragga röster. Om inte annat är det ju riktig dubbelmoral från dom, och det accepterar jag inte heller.
Man kan inte först sparka undan benen på den myndighet som tar hand om det, och dumpa över på en annan, för att sedan komma på att man kanske skulle behållt det som det var.
Och det gällande att dom främjar vargjakt, struntar helt i minkfarmarna och 'vill inte' förbjuda tidelag…. Usch, jag blir så frustrerad! 
Tror inte på något parti, dem lovar en massa saker för att folk ska få rösta sedan håller dem oftast inte det.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Kanske jag som är trög, men jag fattar inte riktigt?!
3,Har du läst artikeln i länken?,uppenbarligen ska dom försöka fiska röster nu med att gå ut med att reglerna ska bli hårdare inom djurhanteringen i Sverige,detta tror jag inte ett dugg på eftersom det helt plötsligt kommer så nära inpå valet.

#4 Aaah.. nu föll poletten ner! Tack :)
Jo jag läste artikeln.
Är trött… ska nog gå och lägga mig nu. Tack än en gång
5,Haha ja så kan det bli ibland…natti natti
Hoppas att de ändå gör att hanteringen och att det blir lite hårdare straff nu. Tyvärr tor jag inte på att dom vinner min röst bara för de går ut med detta. Men iaf hade vart bra för "fina" svergie iaf ':)