Vill påminna Er om..
Att nu börjar mörkt ganska så tidigt. Så glöm inte reflexer på dig och din hund detta är någ den billigaste livförsäkringen som finns.
Ge gärna bra tips vad ni andvänder o vart man kan hitta dom.
Själv har jag väst på mig och på hundarna har jag reflexväst från ÖB. Ska köpa nya reflexgrejj men trär på koppelt då jag tycker dessa är himmla bra.
Bra påminnelse,har själv reflexer på både hund och mig Spike har en väst, och ett reflexkoppel,Snodden är svår att ha reflex på med den pälsen,har prova de flesta med det bara åker runt på hans kropp,så han har reflexkoppel….
Lite tidigt dock ännu,vi har i alla fall ljust fram till 22 på kvällen ännu,och vi går ju en långis redan vid 17,00-18,00 på kvällen,och är hemma vid 20.00…..sen käkar dom och är på tomten om dom vill.
Har reflexjacka ;) Men måste dock skaffa bättre reflexer till hunden, har lite nu men dem börjar bli dåliga, tips på bra ställen som säljer reflex till hundar?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#3Oki! tack :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Vi har en väst till Idelma, köpt på Lantmännen/Granngården, har för mig att det fanns i 3 storlekar.
Dessa är dock med kardborrband, och vi har nu haft den 2 säsonger. Så nu ska jag försöka få tag i klick-spännen och fixa dit. För övrigt riktigt bra!