OT Har fått jobb
Tidigt i morse så hade de ringt från skogsstyrelsen, givetvis hörde jag inte mobilen då jag sov
Men ringde upp dem då jag vaknat och såg att jag hade missat samtal.
Var på informations/rekryteringsträffa med dem på af för ca 1 vecka sedan och då lät de positiva till att få en kvinna med i projektet som startar nu och håller på fram tills årsskiftet.
Nu var jag alltså en av de som de tillslut valt för att jobba med detta projekt 
Börjar imorrn kl 8:15.
Men vet ni vad? Jag glömde totalt bort att fråga vilken arbetsuppgift jag kommer få
de behövde ju personal till allt från kontorsjobb till att gå i skogen med röjsåg!
Jaja, det lär jag ju få reda på imorrn iallafall, hoppas ju på något av utomhusjobben, men är flexibel och är glad vilken uppgift jag än får. 
Så om ni tycker att jag blir lite osynlig här ett tag så är det för att jag ska jobba heltid och kommer antagligen vara rätt trött på kvällarna, men ni slipper mig inte helt för inte kan jag låta bli att kika in här en sväng när jag kommer hem 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Grattis Anne
Va roligt för dig och spännande att gå iväg utan att veta ett skvatt vad du ska göra.
Grattis Anne så kul att du fått jobb, hoppas du kommer trivas :) Du får säga vad det är för typ av jobb lr arbetsuppgift du fick :)

Ja jag ska absolut skvallra till er vad det blir för arbetsuppgift… Nu har jag iallafall fått lite mer klarhet i vad detta är, det är inte en riktig anställning utan det är via jobb- & utvecklingsgarantin, så "lönen" är inte allt för bra, men med lite tur så kanske det kan leda till riktig anställning senare.
_**/Mvh Anne
Grattis!
Hoppas du kommer trivas på det nya jobbet 
Skrivet Grattis här med,kan inte nog önska dig lycka till!!!,kramis
Grattis bruden! Hellre lite klirr i kassan än ingenting, hoppas verkligen att du trivs och att det i så fall leder till en anställning. 
Skriver också grattis här med. Är så glad för din skull. Hoppas du ska trivas. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Stort GRATTIS Anne, hoppas att du kommer att trivas med dina arbetsuppgifter och företaget med dig (så du har en anställning efter nyår)
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
3, Oja se detta som stor fördel de kommer se vad du kan och hur villig du är på lära dig :) Hoppas det leder till ett fast jobb med bättre lön :) Håller tummarna för dig !
Grattis, vad roligt! :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Nu har jag fått veta att jag kommer att jobba på kontoret, men det verkar inte som någon har koll på något direkt på detta ställe… På måndag så blir det nog börja med att se vad det finns i möbelväg där och möblera kontoret, kolla upp de datorer som finns om de har licenserna som behövs och om de ens fungerar + att det surrades nått om att bygga nätverk, men det verkar gubbarna kunna en del om som tur är för det har jag aldrig gjort.
Hoppas iallafall det blir någon ordning på det hela under nästa vecka.
_**/Mvh Anne
Gösses blir allså med från helt grunden låter jätte lovande då har du första tjing :) Låter kul själv är jag itne heller så datakunning men lär mig mer o mer av min man :)