Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettlänktips
Läst 2135 ggr
Fridaaaa
0

Bloggar & hemsidor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hittade ingen tråd med detta :D Vilka har hundbloggar eller hundhemsidor här? Skriva gärna en länk, och jag gör gärna länkbyten :) Vill ha många bloggar & hemsidor att kolla in ;) Går bra om det är annat också där! :) Bara roligt! :D

Här är mina:

Min blogg - Handlar om vår hund,mina andra djur mm :)

Min hemsida - Här finns alla våra djur samlade :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

MoaW
0

HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

[Forest]
0

1 vad gör du för saker? vart nyfiken såg stickade söta saker.

Kul att ni har fina hemsidor o bloggar

MoaW
0

#2 i hundväg är det tänkt att jag ska göra halsband, scarfs, sängar, täcken och sånt, men har tyvärr inte kommit igång än då jag inte fått tag i en fungerande symaskin Tungan ute Men jag har även annat som hundfotografering, målar porträtt, virkar och stickar, och gjuter.

[Forest]
0

3 du får gärna visa lite saker du har gjort sen när du kommit igång. Du får gärna tänka lite bra saker som smidiga små halsband med koppel med lätt spänne eftersom de är svåra o hitta. Får ju köpa kattsaker till valpen o är ganska trött på småtassar o hjärtan som är på sakerna.

Marie80
0

Min blogg

mariesvovvar.blogspot.com

L8sson
0

www.lottaoleia.hundbenet.se

Där är min hemsida, där finns även min blogg :)

www.lottasbilder.fotoexpress.se

Är min fotohemsida :)

[Forest]
0

får jag fråga er som bloggar… Hur mycket kostar eran blogg och hur mycket foto o sånt kan man lägga in? Är/var det krångligt att lära sig blogga rätt så det ser snyggt ut?  Jag är sugen med på fixa en blogg därmed undrar jag :)

Fridaaaa
0

#7 Blogg.se är gratis :) Fått min design gratis !:D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

MoaW
0

#7 har också blogg.se vilket är gratis :) När jag först gjorde min design tyckte jag det var jättekrångligt trots att jag kodat mycket hemsidor.  Men det finns hjälp att få på tex bloggande.ifokus.se, och gratis bloggdesign och så :) Hur mycket bilder man kan lägga in vet jag faktiskt inte…