Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1456 ggr
spikes
0

God Kväll 20 augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hoppas ni haft en fin dag allihopa.

Själv har jag städat och tvättat,gjort rent hela fläkten över spisen osv osv.

Rensade kantareller i 2 timmar,men nu är det gjort i alla fall,hundarna fick en kortis i morse,men nu i kväll tog vi en lång skön prommis på ett par timmar,dock gick vi inte till skogen…jag vet hur det blir,man hittar en sen är det kört i alla fall,och jag hade ingen lust att rensa svamp i kväll igenSkrattande.

Nu ska jag ta en skön kvälls dusch och kypa ner i soffhörnet.

Vovvsen sover redan….Flört

Fridaaaa
0

God kväll. Ikväll ska jag & matte ha fredagsmys. Bara vi två då husse är iväg på annat håll.

// Lillan (snodde mattes inlogg haha)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Forest]
0

Go kväll Lena o ni andra!

Här har jag vart iväg köpt ny låda färskfoder eftersom det behövdes. Vart hemma o försökt ta det lite lungt eftersom jag är lite risig än, men hundarna o även jag har fått våra promenader. Dok vart det inte våran sköna långis men hundarna fick busa o springa av sig medans jag satt på en bänk o njöt över hur fina dom är. Skulle järna ha städat idag eftersom det behövs men det får jag försökta ta imorgon.  Vädret har vart jätte skönt idag äntligen efter flera dagars regn :)

Ha en skön kväll alla !

[imaginepeace]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go kväll!

Ikväll är jag hundvakt åt rottisvalpen Allan - Vildas bästa kompis! Skrattande

AnnL
0

Godkväll!

Har lagt in lite gurkor och varit på långpromenad med Silver.

Sen har vi tränat lite kantarellsök idag. Tungan ute

Ska snart i säng. I morgon blir det karneval.

Ha en skön helg.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Fridaaaa
0

#4 Har du några bra tips hur man tränar in kantarellsök ? Pma gärna mig då!:D

AnnL
0

# 5 Jag har precis börjat. Hitta en bra artikel på nätet. Ska testa o se om jag klarar det på egen hand . Så kanske jag slipper betala 800 kr för kantarellsöks kursen jag anmält mig till i slutet av sept.

Återkommer.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Fridaaaa
0

#6 okej! Hoppas att du klarar det:P

[Forest]
0

7 inne på svampar.ifokus (tror det var det) så kan man få tips där inne ang kantarellsök :) Annars vet jag ett tips. Man har pappmuggar du lägger en godis i en o du har flera burkar utlagda. Hunden ska ta rätt burk för få godiset i den. Sen när dom kan detta lägger man i en kantarell (man kan oxå dra godiset i muggen för ge lukt men bara ha svamen där i) så vid varge rätt får de godis. utöka detta sen till att göra ute i typ skogen. Sen kan man visa kantarell för hunden som växer o ge beröm o godis. Om detta funkar vet jag inte men fått detta tips själv tänkt lära Enja detta.

3 Kul o vara hundvakt som sin hund älskar :) söta som tusan kul at du bjuder på sött kort :)

Fridaaaa
0

#8 okj! Tack för tipset!:D