Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettbok-filmtips
Läst 2854 ggr
[oboybabe]
0

Äntligen!

Äntligen har jag mina efterlängtade böcker som numera kommer ta upp min fritid. Vill tipsa om dessa ifall fler skulle vara intresserade eftersom dom har väckt stort intresse hos mig vilket är ovanligt.

• alfaSYNDROMET - Anders Hallgren
  • Kontaktkontraktet - Eva bodfäldt
  • Skäm bort din hund - Jennifer Cermark
  • Inkallning - Memea Mohlin
  • God mat till din hund - Donna Twichell Roberts
AnneN
0

Böckerna Skäm bort din hund & God mat till din hund blev jag nyfiken på, skulle du vilja berätta lite mer om dem?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[oboybabe]
0

Så långt har jag inte kommit än, har inte hunnit läsa det jag kan tala om är God mat till din hund består av nyttiga recept till hunden, bra näring och dieter för speciella behov.  Boken skäm bort din hund har massor med roliga och intressanta innehåll bla.

Stimulera hundens sinne, Kroppsvård från nos till svans, Yoga, Stretching, Avslappningsövningar, massage. Mental hälsa, Fitness, vattenterapi, Bra mat. Ja det finns Massor att läsa och lära ;)

[oboybabe]
0

Gud jag skriver verkligen som en kratta, kanske ska börja gå i en svenska kurs eller läsa igenom det jag skriver ;)

AnneN
0

#2 Aha, jag måste se om de har boken om God mat på bokaffären i stan så jag kan kika närmare på den, hade kunnat vara intressant då jag har en hund som är allergisk och en som har känslig mage. Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[oboybabe]
0

Du är inte ensam =) Min hund är riktigt kinkig.

[Vargnatt-]
0

Kontakkontraktet har jag precis beställt, ser verkligen fram emot att få hem den Skrattande

[oboybabe]
0

#6 Håller på och läser den nu. Tror inte du kommer bli besviken, jag blir fylld av vemod när jag ser hur mkt jag läser och hur sidorna minskar och jag är en av dom som inte klarar av att läsa böcker då jag tycker det är tråkigt. Står mycket intressant i den boken tycker iaf jag.

[Vargnatt-]
0

#7 Det låter helt klart lovande då Glad