Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettot-off-topic
Läst 1295 ggr
spikes
0

Snacka om varg hat...

Blir så less på folk som beter sig så här,har inte vargen fått vad den tål redan,och mer därtill!!.

http://vlt.se/nyheter/sala/1.924452-varnar-for-falska-vargskyltar

Kickilu
0

Sådana skyltar har vi haft här i Roslagen med. Jag bor granne med vargparet som fått 4 Valpar och jag hoppas det kommer att gå bra för dem. Ser inte vargen som ett hot trots att jag har hästar o hundar. Förra vargen som de sköt var ändå upp på vår gårdsplan. Tycker det är facinerande. Då är det värre med vildsvinen.

spikes
0

1,Ja så rätt du har…..ett vildsvin vill man ju absolut inte möta,det är ju hur farligt som helst,sjuka människor minst sagtFlört

[Forest]
0

Att vargen får skit o mer därtill håller jag med om, tyvärr har vi ingen varg här mer än i Kolmårdensdjurpark men det är ju några mil dit Flört  Därimot har vi massor med vildsvin o då vågar jag inte traska i dom skogar dom finns många i. Förra året såg jag dom 2 meter ifrån mig med ett gäng kulltingar, jag tycker vildsvinen är otäcka både för mig o chanel.

Kickilu
0

Har man en gång sett vilka skador vildsvin kan göra både på människor o djur så håller man sig helst på avstånd.

[Forest]
0

4, Ja, och varg ser man inte de håller sig helt borta. Medans vildsvin kan komma så nära även anfalla och döda. Har bekant som förlorat hund (som rymde) o troligen är det vildsvinen som tagit hunden.

Kickilu
0

5, vi såg faktiskt vargen men då har man nog mer tur tror jag.

AnnL
0

Kan bara hålla med. Vildsvinen gör mycket mer skada än Vargen. Ser ingen fara med varg även om inte vi har någon här nere.

Men vildsvin kryllar det av i snart varje skog. Ju fler dom blir ju mindre skygga och farliga för folk i skogen blir dom.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.