Snacka om varg hat...
Blir så less på folk som beter sig så här,har inte vargen fått vad den tål redan,och mer därtill!!.
http://vlt.se/nyheter/sala/1.924452-varnar-for-falska-vargskyltar

Sådana skyltar har vi haft här i Roslagen med. Jag bor granne med vargparet som fått 4 Valpar och jag hoppas det kommer att gå bra för dem. Ser inte vargen som ett hot trots att jag har hästar o hundar. Förra vargen som de sköt var ändå upp på vår gårdsplan. Tycker det är facinerande. Då är det värre med vildsvinen.
1,Ja så rätt du har…..ett vildsvin vill man ju absolut inte möta,det är ju hur farligt som helst,sjuka människor minst sagt
Att vargen får skit o mer därtill håller jag med om, tyvärr har vi ingen varg här mer än i Kolmårdensdjurpark men det är ju några mil dit
Därimot har vi massor med vildsvin o då vågar jag inte traska i dom skogar dom finns många i. Förra året såg jag dom 2 meter ifrån mig med ett gäng kulltingar, jag tycker vildsvinen är otäcka både för mig o chanel.

Har man en gång sett vilka skador vildsvin kan göra både på människor o djur så håller man sig helst på avstånd.
4, Ja, och varg ser man inte de håller sig helt borta. Medans vildsvin kan komma så nära även anfalla och döda. Har bekant som förlorat hund (som rymde) o troligen är det vildsvinen som tagit hunden.

5, vi såg faktiskt vargen men då har man nog mer tur tror jag.
Kan bara hålla med. Vildsvinen gör mycket mer skada än Vargen. Ser ingen fara med varg även om inte vi har någon här nere.
Men vildsvin kryllar det av i snart varje skog. Ju fler dom blir ju mindre skygga och farliga för folk i skogen blir dom.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.