Hundar i rullstol
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Detta är något jag aldrig kunnat acceptera,det är i mina ögon inte ett fullgott hundliv,hundar har det bättre än människan eftersom dom får somna in när det är dags,människan får enligt lag ligga och våndas i månader/år innan dom lyssnar på vad den vill ….
Jag håller med dig, även om nu hundarna inte lider osv så måste jag säga ibland hittar vi på lite väl mycket saker för hålla våra älsklingar i liv…
Håller med ovanstående, låt hunden somna in istället, tror den mår mycket bättre av det..
tänk om de la dessa pengar på hjälpa nu alla hemlösa hundar eller de hundar som lever i missär, adoptera en frisk hund när man är redo för ny pälskling.
4,Håller helt med dig där…men i USA gör dom ju det med djurpoliser,här i Sverige håller jag absolut med om att det inte är bra att låta hundar leva sitt liv så här,men här har vi inget bra system för djurens väl och ve i stället.
tänkte lite på vad kvinnan sa 20 000 dollar sista oprationen på hunden är en fin slant o lägga på andra behövande. önskar vi med kan ha djurpoliser med fullmakt då beslagtar de djuren om de ser att de lever illa. Sen blir det straff o annat tyvärr är det lite lama straff men men djuren får iaf en 2a chans eller iaf avlivas o bli fri från sina plågor.
6,Ja precis,jag har nu på senare kollat lite mera på djurpoliserna i England och Skottland,och som jag upplever det så är dom ännu hårdare med att ta djuren om dom inte sköts ordentligt där än i usa.
7, samma här tycker det är otroligt att de magra djuren hämntar sig så bra. Bästa o se på kvällarna om man får ha tvn ifred 
Håller med #1.. Hade min hund blivit lam i bakbenen hade jag avlivat honom, jag anser att det är bäst så för jag anser att dom har inget värdigt liv..