Bilens temperatur - lappa där du bor!
Nu är sommarvärmen ett faktum (iallafall här i Luleå) och tyvärr ser jag skrämmande många hundar som sitter i bilen medan ägaren är och handlar, mm! 
Jag har därför gjort en lapp som jag tänker skriva ut och hänga upp på alla anslagstavlor jag hittar + sätta under vindrutetorkare på de bilar där det är hundar i bilen medan ägaren springer ärenden!
Ni får mer än gärna göra likadant i hela vårt avlånga land, tillsammans kanske vi kan få iallafall någon att lämna hunden hemma istället!
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

kommer jag verkligen göra, sett många hundar sitta och flåsa i varma bilar. Man blir så arg!
Du kanske kan lägga upp en kopia på din lapp? :) som man kan kopiera och skriva ut, tror det skulle få fler att ta på sig jobbet att sprida informationen =) kan ju va svårt att diktera ihop en bra infolapp.

Väldigt bra idé AnneN!
Förstår inte folk som gör så :o När vi tar med hundarna så läter vi alltid någon stana kvar med dom, och tar då ut hundarna när det är varmt!
Jag skulle inte klara av att leva om jag skulle ta död på mina hundar!
Tackar! 
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
Jättebra. Såg det inte fören nu. Har sett många hundar i år också. Sagt till i några affärer, och väntat vid bilen någon gång.
"äh, vi var inte borta länge, och det är vår hund, våra beslut"
Jomen tjena.

#7 Ja folk kan ha de mest korkade kommentarer då de blir påkommna med sånt här.
Blev glatt överaskad i helgen då vi hade utställning på Hundhuset och inte behövde ropa ut en enda gång om varma hundar 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Vad bra :)