Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: god-morgon-middag-kväll
Läst 1211 ggr
spikes
0

Go Morgon fredagen 13 augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår var det åskväder och det har regnat i natt,så äntligen är det frisk luft,vi har haft alldeles för lite regn just här.

Jag vet att jag lovade några att lägga in en bild på våran damm när den blev klar,nu har jag även tagit bilder på Lennart och  gänget så jag bjuder er på några i denna tråden.

Ha en fin dag alla!

spikes
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lennart är störst men det finns 12 st till,både carpar och guldfiskarFlört

AnnL
0

Godmorgon Spikes o alla andra.

# 0 Men är du inte lite virrig nu. Det är väl fred. den 13. Flört

Vad fin dammen blev.Glad

Här åska det också till långt in på natten o regna som bara den.

Igår var vi o träna lite Agility på bruks med några andra hundvänner. På söndag börjar vi på andra kursen i Agility. Rallylydnaden har börjat. Skönt att komma igån igen efter sommaren.Tungan ute

Ska gå denna andra kursen också i Agility sen kommer jag att inrikta mig helt på rallylydnaden o bara träna lite Agility för skojs skull. Ska prova att  tävla lite i rallylydnaden. De kan man ju hålla på med även när hunden börjar bli till åren.

Ha en skön fredag.Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

spikes
0

2,Haha Ann tur jag har dig som håller rätt på mig,nu har jag ändrat detTungan ute.

Ja dammen är verkligen ett avkopplande ställe att sitta vidFlört,kul att du kommit igång,själv har jag massor just nu med kurs och annat så jag har svårt att få tiden att räcka till ibland,å det var riktigt avkopplande att åka till Norge några dagarGlad

Ha det gott!

[Forest]
0

Go dag!

Här mår jag inte så vidare bra. Var sängliggande igår o prata med läkaren ska på undersökning nästa vecka.  Så båda hundarna tog det lugnt igår otroligt att en valp kan med känna av att matte inte är i topptrimm. Förståss fick de sina vanliga promenader utan matte, chanel gick snällt ut med husse o lillmatte och enja busa som en stålle som vanligt på gräset. Ska ta det lite lugnt idag men vart ute med vovvarna är trots allt skönt o komma ut, långisarna tar husse med dom men de korta kan jag ta.

Sen ang regn här har det regnat massor vart jätte trist väder igår hade vi fint väder självklart när man inte är pigg ska det vara fint fint väder :-/. Idag är det gråmulet o kvavt vi hade åska o spöregn iförrgår strömavbrott som vanligt när åskan går.

0, Så fin dammen är trevligt o se hur bron vart o vad många fiskar ni har. fint dag o kvällskort lyser fint på kvällen ser man :)

2, Bra att du har lite koll på datumet :) Hoppas du får en skön fredag med och alla andra med förståss.

fridaas
0

Godförmiddag

Här har vi nyss vaknat efter en h*lvetes natt med åska och jag har legat med huvudet i toastolen halva natten, tycker det här graviditetsillamåendet kan ta och ta slut snart.. det börjar bli mer än jobbigt..

Men men planera för idag är kortpromenad med hunden i ösregnet, prata med hyresvärden och sen stänga in sig igen, för att ta en längre promenad lite senare när det förhoppningsvis slutat regnat lika mkt.

Ha en fin dag

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

AnneN
0

Goéftermiddag Glad

Här var det en lång och sömnlös natt, lyckades somna vid 7 tiden på morgonen och har sovit som en stock fram tills nu.

Enda jag har planerat för dagen är åka till Hundhuset för att hjälpa till att ställa i ordning inför morgondagens utställning ch sedan göra tidig kväll så jag är pigg och allert imorrn Skrattande

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Empisen]
0

Go eftermiddag!

Dagen har varit lugn än så länge, ska snart hämta Hugos bror som jag ska vara hundvakt åt i helgen! Ser fram emot det! :)

Ingen som haft någon otur idag, fredag den 13:e, som sägs vara en sån hemsk dag! ;D
Jag har iaf inte märkt något annorlunda.

Ha det gött!

[Vargnatt-]
0

Hej på er Glad

Jag har haft bror och syster på besök en vecka så har haft fullt upp, men idag åkte de hemåt så nu är det vanlig vardag här igen, fast jag har lyckats bli förkyld så idag blir en lugn dag så jag förhoppningsvis är piggare i morgon Glad

Workingdog
0

#7 jag har haft otur

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

AnneN
0

Är det bara jag som brukar ha lite extra tur just fredag den 13:e och har 13 som turnummer? Förvånad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Empisen]
0

#9 Jasså, något du vill dela med dig av? ^^

#10 Nja, extra tur har jag nog inte, men otur har jag inte heller, en helt normal dag helt enkelt! Tungan ute

Workingdog
0

#11 njaa.

/Mvh Jennifer

Workingdog
0

en väldigt tråkig sak iaf..

/Mvh Jennifer

[Empisen]
0

#13 Aha, vad det nu än är som har hänt så låter det inge vidare iaf..