Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: rip-hundar-vi-minns
Läst 1550 ggr
[nataschaj]
0

Till Minne Av AJax

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det gör så ont i mig, när jag tänker på honom.

Snart har det gått 1 årsen han försvann, den vackraste hund jag någonsin haft, dödade jag och jag ångra mig som bara den!, men de fanns inget att göra. Dem kunde inte bota dej, å ja tog ditt liv.

Jag önska jag kunde backa tillbaka tiden, få ha min vän här igen. Se hur vacker han va, känna hans mjuka päls, få pussah han.

Det va så mycket vi skulle göra! men så lite tid, jag hade så många planer med honom. Men sen va du bara borta.

Min älskling, kom hem igen, torka mina tårar är du snäll!. För jag saknar dej så mycket och vill ha dig här!

Ingen kommer någonsin att ersätta din plats, men du har mitt hjärta, där kan ingen ta din plats.

Men varför, varför va du tvyngen att lämna mig när ja älskade dig så enormt? Räcker de inte med att mitt liv är kasst?, Va du tvyngen att lämna mig ensam…

Jag hoppas vi ses när min dag är kommen, få se dina ögon hur dem strålar av lycka, din sköna päls..

Min vackra vita hund, kom hem igen!.

AnneN
0

Beklagar sorgen Rynkar på näsan

Får jag fråga vad han hade för sjukdom?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Forest]
0

Beklagar sorgen förstår att det smärtar, tyvärr kommer det kännas fast det sen gått 10 år så är det när en del av hjärtat är borta. Tröstkramar

[nataschaj]
0

1 år har ju gått snart, men känns som igår.

#1 En sena hade gått av (tror ja de va) å dem kunde inte fixa de, sen funka de inte för han att äta mediciner å bara ta de lungt, han va hög energi å att bara använda hjärnan funka inte för han… sen vill ja ha en frisk hund….

Gråter