Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettpresentation-av-hundar-medlemmar
Läst 1433 ggr
anesthesia
0

Vi är också nya här!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Frida heter jag, är 23år och bor i västerås. Jag har precis fått hem en liten och superbusig rottisblandis på 9 veckor som har fått namnet Wilma!

Wilma är 91% rottweiler och 9% amstaff.

Skönt med en sida för blandraser! Man läser så mycket dålig propaganda om blandraser på vissa sidor där vissa favoriserar renrasiga hundar. Men här är det blandisar som gäller! Här kommer vi trivas.

Bifogar en bild på min fina Wilma och även en film på oss och min pojkvän och Wilmas bror Doglas aka Dogge. Cool

Kramar från Frida och Wilma!

AnneN
0

Varmt välkommen hit Glad och grattis till den nya söta familjemedlemmen

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Maja2
0

Välkommen och grattis till valpen :)

AnnL
0

Välkommen och lycka till med valpen. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[Forest]
0

Välkommen och grattis till söt liten busfrö :)

anesthesia
0

Tack så mycket allihopa!

Ska försöka lära mig hur allt funkar här nu bara :) Lyckades i alla fall fylla fotoalbumet. Nu är det dags att rasta en trött valp Skrattande

[Driva]
0

Så söt!

Men jag bara undrar hur hon kan vara 9% amstaff?

anesthesia
0

#6: Det undrar jag med! men om man korsar en amstaff med rottis blir det ju 50/50 avlar man sedan en 50/50 med en renrasig rottis blir det ju mindre amstaff så jag tror de har försökt "få ur" amstaffen och bara korsa med rottweilers :)

har mailat de jag köpte henne av men får inget svar på mailet Förvånad

så man börjar ju undra. Men vi ska till vet på fredag för en extrakoll så jag hoppar jag får mer svar på mina frågor då Glad

Workingdog
0

#7 fast sen även om det är jätte lite amstaff i så kan ju det slå igenom :) Jag har en Cavalier /Am. cocker och En. cocker, och engelska cockern påstår dom att det är typ 6% men ändå så har det slagit igenom :)

Men jättre söt var hon :)

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus