Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1125 ggr
AnneN
0

Go´morron 4/8

Go´morron på er alla underbara medlemmar Skrattande

Undrar vem som stulit min sol? Här i Luleå är det relativt varmt men ingen sol syns till Obestämd Planerna för dagen är att först stoppa lite av det bröd jag bakade igår i magen så den håller tyst, sedan åka till arbetsförmedlingen för att få information om jobb & utvecklingsgarantin som jag ska hamna i nu. Tvivlar på att de har så mycket nytt att komma med sedan de senaste gångerna jag varit på dem även om det är något år sedan nu, det lilla nya som brukar kunna vara är det ändå aldrig någon som kan svara på frågor om eller förklara ordentligt då det alltid är så nytt att ingen riktigt vet något om det. Tungan ute

Sedan blir det självklart att ta hand om hundar och övriga djur som alla andra dagar + ta upp extra råttburen och inreda den så den är redo för de 2 små sötisar som beräknas komma imorrn Skrattande

Vad har ni för planer för dagen?

Önskar er alla en bra dag Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Maja2
0

Gomorron :)

JAG har i alla fall inte stulit solen hit till Bygdsiljum, det är grått här åxå. Varmt men ser ut att ska bli regn.

Jag har tagit en timmes promenad med hundarna. Börjar jobba 11.45.

Ha en bra dag allihop!

[Vargnatt-]
0

Go morron  Glad 
Ingen sol här heller, så det är inte vi som tagit den heller Tungan ute. Idag ska jag städa klart, dammsuga och så, för min äldsta syster och äldsta bror kommer på besök i morgon och eftersom syster är lite allergisk ska jag försöka få det lite hårfritt i alla fall.

spikes
0

Goddag på er!

Jag stal solen Anne!Tungan ute.

Jag har nyss kommit hem från kursen,så nu ska jag klippa klor på ena vovven,och sen blir det nog en långprommis när det blir svalare ute…

Ha en fin dag alla!

AnneN
0

#3 Kan du vara snäll och dela med dig av solen lite, jag gillar inte mulet och regn Tungan ute

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

spikes
0

4,Nehe för när du hade solsken förut så fick jag sitta här och frysa,så nu är det din turTungan ute

Fridaaaa
0

God morgon! Här skiner solen, superhärligt :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

fridaas
0

Godeftermiddag

Här skiner solen oxå faktiskt, vilket är skönt.

Planerna för dagen var promenad med hunden, mat hos mormor och sen till mvc för hälsosamtal. Blir nog även till att åka och spela lite spel ikväll med och flörta in sig hos grannen så att han kan tömma kattlådorna, då pojkvännen förbjudit mig att göra det och han är i Norge.. men det blir nog bra.

Men först hundrastning

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

AnnL
0

God eftermiddag!

Här skiner också solen.

Har kommit hem efter att ha varit hos en väninna ett dygn. Vi var på Jägers och spela på hästar igår. Blev 42 kr. var i vinst när vi räknat bort vad vi spelat för. Roligt när det går ihop.

Silver var också med, han tyckte det var kul att titta på alla hästar o andra hundar.

Blir en långpromenad ikväll när det svalnat av lite. Tycker det är så jobbigt  att gå i skogen nu med alla fästingar. Var o plocka blåbär i ett par timmar i tisdags. Sju fästingar som kröp i pälsen som jag tog sen har jag nog plockat 10 som satt sig. Hatar dessa äckliga djur. Skrikandes

Har en magnetbricka om halsen på honom men det verkar inte hjälpa.  Sprayar honom också med något hemkok. Vet snart inte vad jag ska göra. Rynkar på näsan

Ha en fortsatt bra dag.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.