Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etiketthundträffar
Läst 1392 ggr
SofieK
0

Hund träff

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Finns det någon i skåne runt Malmö trakterna som skulle vara intresserad av en hundträff någon helg?

Enda kravet är en snäll hund!

Skriv om ni är intresserade:)

MVH Sofie

spikes
0

Beror riktigt var?,jag bor ju i Hässleholm och brukar träffa 2 av våra medlemmar ibland…vad menar du med snäll hund?

alexandranemo
0

Hej!

Jag och min hund Nemo (en snäll hane, Rhodesian) skulle jättegerna träffa er. Han tycker om att busa och springa.

Vi kan gärna  träffas i Malmö, Lomma hundsstrand eller i Löddeköpinge där vi brukar gå ut i skogen.

Mvh

Alexandra

[PixelMollan]
0

Detta låter som en bra ide! Jag hänger på :) Bor i Lund men kan ta mig runt till andra platser också. Känner sofie, här kommer en bild på våra busiga hundar :)

alexandranemo
0

Fint foto!

För Nemo är det en dröm att få springa med andra hundar. Jag tycker synd om honom för att han inte har några kompisar här. Vi bör nära Lund och ser fram emot att träffa er båda(fyra). Det passar bra de flesta helgen utom lårdag den 5 december( vi åker bort).

Ni kan bestämma så vi kommer :).

zabelle
0

Blev det någon träff? Ska ni träffas i närheten av Lomma är jag intresserad.

Zabelle   

alexandranemo
0

Hej!

Inte än men jag vill gärna träffas.

Jag undrar bara om  det finns  tillräckligt plats i Lomma ,  för att det är för kallt att springa i vattnet. Nemo kan springa jättelångt och ibland är intresserad av någons trädgård. Jag tänker om Malmö kanske för att där finns mycket plats ? Zabelle, jag känner bara till Lomma strand kanske det finns mer plats någonstans nära?

Vad tycker ni om söndag denna helg?(den 6 december).

Mvh

Alexandra

zabelle
0

Järvallen kan vara ett förslag, där är gott om plats.

Det är kanske fler som hänger på om vi väntar till efter jul?

Zabelle   

[PixelMollan]
0

Järavallen tycker jag låter jättebra, där vid sjöarna.
Tror som Zabelle att efter jul passar fler mycket bättre, plus att Tanja hinner kanske bli lite lydigare när hon är lös ^^

Kickan90
0

åhh vad roligt det låter, tyvärr är nog lilltjejen lite för ung ^^

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!