Morrn på er...26 juli
Idag skiner solen igen
,vi fick bara regn över dagen igår så det var inget att hurra för,men vi slipper ju vattna i alla fall
.
Värken efter mitt "Matrix fall" som sonen kallar det för
,sitter där den sitter kan jag säga,så nu struntar jag i den! och går ut på en långis i skog och mark,det är alltid bättre att röra sig så mycket det går när man har ont.
Funderar ännu på om jag ska champonera Snodden för det skulle behövas,men vi får se hur dagen blir….
Ha en fin måndag!

Goéftermiddag!
Här verkar vädret inte veta hur det ska ha det, regna, sol, mulet, sol, regn, sol… Jaja det är ju bara titta ut genom fönstret innan jag går ut så ser jag ju om jag ska klä mig för regn eller sol 
Blir nog en lugn dag idag, stanna hemma och hålla ett öga på våran en råtta som blivit sämre och sämre senaste tiden, piggnar hon inte till snart får vi ta det tunga beslutet att låta henne somna in 
Önskar er alla en bra dag.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
God eftermiddag!
Jag och Silver har varit hos gamla bowlarkompisar från igår till idag. Dottern har en blandis hane på 5 år som är lite större än Silver. Hennes son har en liten blandishane på tre år som också finns i huset för tillfället.
När jag kom i går passa hon dessutom en stor löptik som stod i ett annat rum.
Båda hanarna har markerat i huset vid olika tillfällen.
Var väldigt nyfiken på hur Silver skulle göra. Jag gick efter honom som en lus i en halvtimma och hade full koll på dom ställen som jag visste att dom andra hanarna markerat på. Inte ett enda försök han gjorde. 
När löptiken var hämtad släpptes våra hundar in i det rummet också. Hennes hane markera på bordsbenet direkt men inte Silver. Han snusa runt med mina ögon på skaft. Och gjorde inga försök att markera där heller.
Så tala om att jag är stolt över min lille kille för detta var vekligen ett eldprov för honom.
idag är han helt slut.
# 0 Tack för alla tipps Lena, jag fått när det gäller Silver. Nu ser jag att allt jobb jag lagt ner gett resultat. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
2,Så lite så min vän,visst är det kul när man får kvitto på att det verkligen funkar