Laxolja !
Hej !
Jag undrar om någon kan hjälpa mig lite,
jag vill börja ge min hund laxoljs då hon fäller något enormt mycket och det känns som hon kanske behöver lite tillskott.
Jag undrar vilken lax olja om är billigast, eller iaf någorlunda snäll mot min plånbok som inte är det minsta full.
någon som kan ge mig något bra tips ?
Laxoljan är rätt dyr oavsett vilken sort,du får kolla och gämföra i zoobutiken vad et kostar.hur mycket får den kosta då?
Den får kosta vad den kostar, jag vill bara ha den billigaste :D
Har kollat google men hittar inte något vettigt där, kom in på djurmaxi och hittade bara vetegrodd olja men det känns inte vettigt att ge en hund vetegrodd olja, det känns mer logiskt med laxolja.
2,Vete grodden är ju byggt på vete och det kan det gärna bli för mycket av i så fall,laxolja är bäst,jag betalade ca 199kr för en flaska sist,kommer dock inte ihåg namnet på den
Synd :)
Det känns onödigt att ge hunden mer vete än vad det är i maten tycker jag, det är ju ändå inte något som hunden behöver igentligen.

Har en kompis som fick prova ett Homeopatmedel som heter Päls och Hov till sina 2 rottisar, de är sedan dess superfina i pälsen och fäller mkt mindre. Kommer inte ihåg just nu vad en hink kostar(pulver) men kan kolla upp det om någon är intresserad, runt 500kr har jag för mig. Den räcker superlänge iaf.
"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"
-Medarbetare i Singelföräldrar-
4,Jag köpte en stor flaka Grizzly laxolja till Spike på zoo idag,och den gick på 199 kr,den dyrare sorten kostar över 200,men det har med märket på produkten att göra,det är samma inehåll i dem;-)
5,Den skulle vara vänlig för plånboken stod det tidigare;-).
Har en liten hund. Den laxoljan jag köper kostar 89 kr. för en liten flaska. Lamina är märket. 200 ml.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Jag får mog ta en sväng till djuraffären.
Någon som vet någon bra sida på nätet att handla sånthär på annars ?

#6 Det är den för en hink borde räcka 7månader till en hund elr mer. Fast visst blir det pengar att lägga ut på direkten, det håller jag med om.
"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"
-Medarbetare i Singelföräldrar-
8,häromi.se brukar ha
9,jamen det går att köpa den på flaska så blir det ju billigare.

#8 Brukar kunna beställas på foderbilen.se
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Jag har gett biopet Omega-3, vilken inte är baserad på laxolja utan vildfångad fisk.
http://www.biopet.se/se/info/omega3.htm
Jag gav 135:- för en flaska på 250ml tror jag.
Dr.Baddakys fiskolja var jag också inne på. Men där skulle en 200ml gå på 165:- och hundarna skulle ha dubbelt så mycket av den.
http://www.drbaddaky.com/produkter/19
Jag vet att jag kollade någon laxolja i en annan djuraffär också, men då jag dels inte visste vad det var för skillnad på de som heter laxolja och de som heter fiskolja, och att den var dyrare gjorde att jag valde bort den.
Är det just tvunget laxolja du vill ge?
- - - - - - - -
http://doolon.wordpress.com