Fritt fram för hundar på krogen
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Ärligt talat är jag lite skeptisk till detta, för mig är krogen = fulla människor och hög musik och det anser jag inte vara en lämplig miljö att ta med sig hunden till.
Visst det finns hundar som klarar det utan större problem, men det finns även många hundar som absolut inte skulle må bra av det.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#1 Jag har samma syn på krogen som du har, det är ingen plats jag vill vara själv på ens så skulle inte heller ta med mig hunden dit.
1-2, jag har samma syn jag med.
Håller med Er!
Jag kan delvis hålla med om att det oftast är hög musik och mycket folk men samtidigt kan det vara en lugn krog där det inte är så mycket folk, och har du öppet för hundar en söndag kan man tycka att då borde det väl arrangeras så att det passar för hundarnas hörsel osv.. Sen om man har en hund som inte pallar för mycket folk så går man ju inte dit, men för de med hund som klarar det så tycker jag att det är ett bra initiativ!
Jag skulle ha tagit med mig min hund! Miljöträning om inte annat ! :D
Sen läste jag denna kommentar:
"Trist för alla som har pälsallergi och hundrädda…. Inte så trevligt att komma in på en resturang med en massa kamphundar…. "
Det handlar om 1 dag i veckan på denna restaurang, EN DAG. EN RESTAURANG. Kan inte de allergiska stanna hemma en dag eller gå till en annan restaurang EN dag liksom?O så återigen dessa "kamp" hundar……………. Tänk att komma in på en restaurang med massa KAMP katter?! hur ofta skrivs det i tidningen när katter attackerar ? Hur ofta avlivas en katt som attackerar? Blev själv attackerad av en främmande katt här ute när jag var liten. Ingen avlivade den, Inte hamnade den på första sidan på Aftonbladet????! Hur funkar allt egentligen?!