Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettlänktips
Läst 1075 ggr
stinadrugge
0

tips och råd.

har hittat väldigt mycket tips och råd om allt som har med hundar att göra på olika sidor på internet.
vissa verkar ganska vettiga medans vissa är helt ofattbara.

vill ha länktips på allt ni tycker är bra att veta, som också är bra, enligt er.

AnneN
0

Finns massor med bra sidor, en del av dem finns i sajtens länksamling.

Är det något speciellt du är ute efter så kan vi säkert hjälpas åt att leta reda på det. Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

stinadrugge
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har en valp som är 6 månader nu, så det är mest hur folk ser på olika inlärningsmetoder. Valpkurser i boden/luleå och lite bra att veta saker, man kan ju aldrig veta för mycket :)

AnneN
0

Oj vilken sötis! Glad

Kurser i Boden har jag tyvärr dålig koll på, men vill du gå kurs i Luleå så kan jag rekomendera Hundhuset, de använder mjuka inlärningsmetoder (finns flera olika instruktörer), kika in på http://www.hundhuset.org/.

Om du är intresserad av att testa Weight pull med vovven så kan jag rekomendera http://swbboden.webs.com/ de är jätte trevliga och duktiga på att hjälpa nybörjare.

_**/Mvh Anne

spikes
0

Vilken söt!

Jag rekommenderar dig att läsa Anders Hallgrens böcker,och sedan ha dessa att återgå till i bokhyllan då det behövs,annars är ju Annes tips jättebraFlört

stinadrugge
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det ska jag göra :)
Jo, efter att ha kikat runt lite så verkar hon ju vara en ganska smart filur faktiskt! :)

spikes
0

5,Vem är smart? Anders är en han….

stinadrugge
0

Haha, inte Anne väll?

spikes
0

7,Fattar fortfarande inte????,i mitt tycke är Anne väldigt smart.

Skriv gärna siffran på det inlägg du svarar på mycket lättare för alla att hänga med då…

stinadrugge
0

Jag menade ju att Anne verkar vara en smart filur :p

AnneN
0

#9 Tackar Skrattande

_**/Mvh Anne