Äntligen ha valparna kommit
Då kom dom äntligen de små liven. 
Från tre i natt till tio i förmiddags innan alla tre var ute. Alla tre kom med bakdelan först.
Det började med en liten tik som det var precis vi klara livhanken på. Massage, slungning o mun mot mun metoden. Hon vekade helt livlös. Några sek. till och vi hade mist henne. Men sen var hon pigg o pep som bara den när jag höll henne när det var tid för valp två. Molly blev namnet och hon vägde 196 g
Efte 55 min kom lille Rasmus även den lite jobbig att få ut. Men var på hugget med det samma Vikt 241 g.
När vi trodde det var färdigt kom det plötsligt en till efter ytterligar 50 min. Namnet blir troligen Lukas 235 g
Det var verkligen roligt att få vara med om detta mirakel. Nu är Silver och jag helt slut.
Här är alla tre. Från vänster Rasmus, Lukas o Molly
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Oh så söta de är 
Har du bild på föräldrarna också?
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Sånna söt nosar!
Grattis!
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
Nämen gud vad skojigt för dig Ann,och så fina dom blev,detta kommer du att ha i minnet för alltid
.
Grattis Ann!
och tack för jättefina bilder. Dom är verkligen söta, förstår att du är stolt och att du njuter…
Kramisar till Er alla! 
Grattis till trillingarna!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Så kul :)
Grattis till valparna :)
Vilka sötnosar 
# 7 Ja det var en upplevelse som jag kommer bära med mig för alltid och aldrig glömma 
# 10 Jag tycker också att Silver är mest lik pappa.
Jag hoppas att du lite mer bilder o bjuder oss på hans syskon :) så får du gärna visa silver hur han var som plutt tänkta vi kan ju få gämnföra lite :)
Vilka sötnosar
Grattis till de små liven! Vad är det för ras? :)
Men oj så söööta…tack…
Dom är jättefina, Ann…kan inte låta bli att säga det 
# 21 Visst är dom söta men så olika i färg och utseende. Ska bli spännande att se hur dom sist födda ska se ut.
Valpar som rä så där plutte små är svåra o se hur de komemr att bli men visst är dom lika :) Brodern som är ljus har ju charmiga utåttassar ^^ söt rackare 
Border 2 brun vita ser mer långbent ut kanske för han ligger ner, iaf himmla fin han med. men vad det vita har smalnat från valp till till det på kortet :O otroligt växte i sitt skinn så pass
Jätte fina vart dom ju alla 3, kul att du har bilder på kalasgänget. Ser fram mot se dessa små valpisar utväxlas. När öppnar Valpar ögonen är det vid ca 2 v ålder?
# 23 Ca två veckor öppnar dom ögonen. Jag ska lägga in lite fler bilder på dom små liven om 2 veckor.
24, kanon ser fram mot se lite bilder på dom små liven :)
# 26
Så söta…så ljuvliga…
fy bubblar vad söta :) Gulliga korvar 
28,Vilka goa välmående små liv

Mmmm mysiga valp magar vilka puss gurkor.
Vill bara borra ner näsan o gosa.
Silver och jag har varit o hälsat på valparna igen idag. Alla har öppnat ögonen och dom blir sötare för varje dag. Alla tre går redan på tidningen o kissar när dom vaknar.
Är det någon som är intresserad av valp så PM a gärna mig.
Första bilden är Silver junior. (Lukas)
så sött

gud så söta!! :D valparna här kom igårkväll och inatt, blev totalt 8 st! :D det är fullt sjå att hålla reda på dem, dom kryper i 110 nästan! :D
Dom är verkligen söta, Ann…man blir sugen 
# 36 Grattis till dina valpar 
# 37 Du vet att det finns en valp till dig om du vill ha en liten Silver eller Molly. 

Gud så söta 

Molly 
Så söta de är vill ju bara gosa med dem o ta hem dem.
Om drygt sex veckor är dom klara för att lämna mamma. Hon har inte sålt någon valp än så är det någon som är intresserad så skicka PM. Dom finns i Halmstad. 

Vad är priset?
Nyfiken.
# 47 6000 kr

Ha ha! Läste först 47 6000 tänkt oj!
6000 okej! Ska höra mig för.
Är sugen på tiken men tackade nej till min drömhund pga tids brist o tid har jag inte fått mera av sedan dess
.
Hoppas de får bra hem alla ihopa.
#46 Oj, säljer hon valparna vid 12 veckor?
# 50 Uräkta 8 veckor. Jag som inte kan räkna. 
Här kommer jag lite sent, men vad är det för ras(er)?
#51 Det jag reagerade på var att du skrev att Om 6 veckor är dom redo att säljas. Och dom är väll äldre än 2 v nu? :)
Nemen åh vad stora dom blivit nu :) och så söta.
# 52 Det är 25° Papillon o Australisk minifoxterrier och 12,5° Lhasa apso, Tib. Spaniel, D/S gårdshund och Lancashire Heeler

Å alltid med blandade känslor man tar förväl av de små.
Hoppas du får se dem igen.
Så stora dom har blivit förstår att det känns lite o säga hej då du har ju träffat dom så ofta med. Jag tror säkert alla får fina hem :) Jätte söta har dom blivit. Har du tagit köparnas mailad eller vanliga adress för det kan ju vara kul att ha komtakt med silvers ungre syskon med :) ?
# 60 Uppfödaren har alla mailadresser och ska ha kontakt med alla för att se hur dom blir både fysiskt och psykiskt. Sen skickar hon vidare till mig. 
61, kanon visst kan man ge dom lite tid o landa :) Men jätte kul att du med får dom för jag tor du kan dela med dig av många bra tips till dom oxå, även om de är vana hundägare så kan man lätt missa hur det var med valp 
Dom är bara så fina…hoppas också att dom kommer till bra hem, där det finns massor av tid och kärlek…