Nu är det bestämt :(
Finaste Arcos ska få somna in. Jag vet inte när, men jag tror det blir till veckan. Det är mammas hund nu, men var väl min också tills jag flyttade hemifrån. Det är han som har lärt mig allt om hundar, jag kunde inget innan honom. Jag gjorde mina misstag på honom, men jag vände allting och han blev så fin. Han ÄR så fin.
Men han är trött nu. Han är inte glad längre och det är nu man måste vara självisk och låta honom få slut på sitt lidande. All allergi för pollen, kvalster och allting har tagit hans livsglädje. Trots allergitabletter, kortison och vaccin går det inte längre.
Jag kan inte sluta gråta!
Det är aldrig lätt att mista en kär vän,men ni fattar rätt beslut man får inte vara självisk.
Han kommer ha en alldeles egen vrå kvar i ditt hjärta så länge du leve.
Tröstekramar
Lenar

Detta visar bara att ni är bra hundägare och gör det som är bäst för hunden, vet själv hur jobbigt detta beslut är att ta, men ibland är det det enda rätta.
*kram*
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Jag tycker ni gör helt rätt att ta bort honom det var ju så stora problem han har med o nu måste han haft det extra tufft i sommar. Jätte fin är han. Vila i frid lilla vännen.