Blandrasutställning??
Hej,
Jag och min kompis vill starta en blanisutsällning, då vi vill ha mer utställningar här i skåne :)
Vi har mejlat vivian och hon ska prata mer med oss efter att hon är hemma igen.
Vi bor i Kristianstad området och undrar om det är några som hade velat komma dit om vi startar en utställing?
Det blir för blandraser och "renrasiga" utan stamtavla =)
Detta gör vi för att vi ska säga till vivian ungefär hur många som hade velat komma till våran utställning =)
A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på Rexkanin & Weight Pull..!
Går det bra om det finns stamtavla också?
Vi hade säkert kunna göra någon mindre utställning för de med stamtavla också =)
2,Jag undrade eftersom det finns ju dom som har stamtavla också,men då vet jag att det inte ska vara någon stamtavla med
#3 Japp, men det är bra att du frågade =)
men man hade säkert kunnat ta med sig en med stamtavla lite mer senare, eftersom priserna kommer ju heta blandis 1:a osv ^^

Jag hade absolut varit på, me den ena iaf =)

Fast jag har för mig att på de utställningar Blandis arrangerar så brukar även de med stamtavla få delta om de även är reggade i Blandis hundregister.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#5 härligt :D
#6 ja de har jag också för mig =)
men jag är inte riktigt 100 :/

Jo det är så…
I en Blandis arrangerad utställning är ALLA hundar välkomna om dom är registrerade i Hundregistret och har vaccinations intyg.
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus
#8 tack för 100% svar :D
Min kompis hund är inte registrerad där men hon fick vara med på utställningarna =) (hunden är en blandras)