bara en vecka kvar!
Vilken söt en!
Vad är det för ras(er)? :)
Han är blandning mellan Golden & Flat 
Det är dock väldigt lite flat i honom så det syns kanske inte så mycket^^
Okej :)
Väldigt söt var han, iallafall! :)
Grattis till bli med valp snart jätte söt liten ni ska ha snart :)
Jag kan väl tipsa om att man även kan ha lite hönsnät hemma för jag har märkt att det går jätte bra o ha under typ tvbänk som inte krypa-under-skydd. Då klippte jag till 2 mindre rullar under våran bänk eftersom där finns kablar som går ner från tv,dekodern dom gick inte så lätt o gömma. Sen så var det bra att ha vid staketet under och även skärmat av lite med när, ser säkert lite roligt ut men men det är ju bara en liten tid tills man ser om man har en kabelbitare eller inte. Köp gärna lite bra mjukisdjur det hjälper att ha trygghetskompis i bädden. Vid varmt så kan man ha kylklamp inlindad i handuk även till vuxna hundar. Redan dag 1 lärde sig våran att man kan lägga sig o bli nerkyld o sov så skönt på den :). Kolla även gärna vad för matskålar uppfödaren andvänder försök köpa liknande. Det kan kvitta för många men inte för våran och även kullbror ville inte äta ur djupa skålar :P utan hittade småskålar.
Lite sånt smått jag har märkt av men är bara på dag 2 som ny liten fis här hämma. Jo en sak till Lycka till o missa inte ta kort o visa oss honom när han är hemma :)
#4 Tack för alla tips!
Han kommer nog bli fotad en hel del så ska lägga upp bilder sen!