Tjim o hej igen!
Jag är här igen fast med nytt nick eftersom jag inte kunde få igång mitt gammla konto. Jag har saknat blanras lite måste jag erkänna det är ju lite beroendeframkallande detta men det är helt pga alla trevliga personer som finna här inne. Det är bara jag Karizma som bytt nick. Jag har en del o skriva men lite brådis just nu.
Hej igen 

Välkommen tillbaka, du har varit saknad! 
Väntar med spänning på att få se vad du har att skriva, vet ju att det hänt en del sedan du försvann.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
1, tack det var snällt sagt 
Nu där ätit o vart ute med chanel samt handlat lite valpsaker och kompostgaller, så nu är det klart trappan. samt dörren till dotterns rum är hundsäkert. Chanel fick med flera bra ben o knapra sönder ett ganska så enkelt (malt ben) samt ett rakt hårtpressat som ligger lite tuggat.
Här har vi ganska mycket dels är det ju sommar o barn så bada står på listan ofta framförallt nu innan man har valpen hemma. Sen måste jag tänka på andra badplatser om jag ska följa med. Har tränat in barnen på inte lämna saker framme det har vart lite för våran dotter eftersom hon gärna går o drar fram saker utan lämmna tillbaka en pryl. Man bör göra en lista som man checkar av för varje rum när man skaffar valp det är mitt tips till valpköpare. Nu har vi tur att ha uppfödaren till tips o hela den biten mer kanske eftersom vi är fodervärd. Men tror man får samma bra tips även som valpköpare.
Just det vi var o hälsa på alla hundar o Valpar, uppfödaren är kanon bra både som hundägare/uppfödare och som person. Känns som rena lottovinsten vi fick allt man kunde önska sig. Kanon söt valp, en röd liten dvärg pudel (kan bli toy) och sen hon som uppfödare bakom. Hennes pudlar var jätte sociala trevliga o lugna helt mot många tror om pudlar. Jag kan om jag vill få lära mig allt parning,valpning o valparnas uppväxt foderbiten med andra ord hela faderullan innan det blir en hund
Ska vara med när kullen o mamman blir vetrinärbesiktade i fradag samt ha lite mer samtal i samma veva då. Det är sagt att tidigast fredag man får sin valp.
Det var valpsnack o den biten.
Lilla chanel ja hon ska få åka till vetrinären onsdag då hon luktar lite surt ibland, (kommer som lukt puffar 1-2 gånger med dagen max 1 min luktar det surt) hon är pigg o har ingen feber hon lukta lite så här efter förra löpet med o vetrinären antog det var liknande svampinfektion som vi kan drabbas av, då är det hormoner som spellar roll tydligen. Får hoppas det är något litet iaf. Sen är allt bra med henne hon gillar sola och äta vattenmelon.
klart jag säger ifrån att hon ska sola länge och i gastande värme utan hon förstår när jag säger gå o lägg dig i skuggan. Där även vatten väntar på henne. Vart paff att hon tiggde av vattenmelonen så hon fick smaka en tugga o det slank ner. Så hon fick en skiva, och fick ta skalet eftersom hon ville äta det med. Tur man sköljer av väl iaf.
Visar ett klipp på mig med andra Valpar som vi träffade, dessa var 2 v äldre än våran o hennes syskon, därmed lite mer fart i. Tycker dom är så söta :)
http://www.youtube.com/watch?v=rzMFmQbXVnE uppfödaren som står för klippet.

#2 Låter som du haft och komemr att ha fullt upp ett tag nu 
Blir ju vfalpsjuk av att se videoklippet! Vill också få valppussar!
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Hej hopp på dig!
Och välkommen tillbaka,jag har ju haft kontakt med dig och vet ju att du har en söt vappis hemma nu,så jag vill se många bilder på bägge
.
Pussa på Chanel och berätta hur det gått hos vetten
.
4, nja hon är inte hemma än men tillhelgen är det dags. Vart ändrat tid på besikningen den blir på fredag men på torsdag ska jag vara med o ha pälsvård på valparna. Men räkna med bilder kommer inte glömma kamran heller på torsdag :)
5,Spännade lycka till