Godmorgon 28 Juni
Ännu en solig dag i södra Halland.
Funderar på att ta första turen till havet idag. Börjar bli lite varmt att ligga i trädgården. 
Silver får ta det lugnt idag efter Agility träningen igår. Får bli en promenad o söka lite godis på gräsmattan.
Ha en härlig måndag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Godmorgon!
Här i Jönköping skiner oxå solen och det börjar bli riktigt varmt, dax att hämta upp fläkten från källaren kanske.Så att djuren inte dör av överhettning, bastu till lägenhet som man har..
Mina planer på att åka till hundbadet med Celine skrotades dock, då hon har börjat löpa nu och löptikar är förbjudna där. Så får hitta på något annat, åka till pappa och övertala henne till att gå i plastpoolen istället för avsvalkning.
Ha en fin dag!
Goddag på er!
Jag har börjat på kurs så ser ni att jag är borta mer än vanligt så beror det på vackert väder och det,jag svara så fort jag kikar in här…
I kväll blir det en tur till Lursjön för avsvalkning
.
Ha en fin dag alla!

Här i Luleå skiner solen idag, så jag förstår inte varför jag sitter här!!! Ska nog pallra mig ut i solen strax!
Har idag hunnit gå en sväng runt stan, käka lätt lunch på SubWay som äntligen kommit till Luleå *mums* och haft möte med jobbcoachen.
Nu ska jag kolla om någon vän vill följa med på en promenad med vovvar (Mischa tål inte värmen så han får vara hemma) annars tar jag en sväng själv med Velvet.
Ha en underbar dag! 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!