Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 3264 ggr
AnnL
0

Godmorgon Midsommarafton

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ser ut att bli en solig och fin midsommarafton. Cool

Har varit o provianterat lite nypotatis o jordgubbar nu på morgonen.

Resten av dagen tar jag det lugnt med en långpromenad i skogen med Silver. Sen får vi lite gäster vid sextiden i kväll på lite mat.

Ha en riktigt skön midsommarafton. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

fridaas
0

Solig vet jag inte riktigt om jag kan hålla med om, men varmt är det iaf!

Snart bär det av till fd styvfar. Ska försöka få tag i pojkvännen med som nu är i Norge, se hur resan gick efter alla felkörningar.

Ha en fin dag!

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

spikes
0

Morrn på er!

Även jag önskar en riktigt fin midsommar,vi åker till Hovdala slott,där jag ska träffa en gammal barndoms kompis sen jag var si sådär 4-5 år,vi har inte setts på många år nu,så det ska bli kul.

Hundarna får vara hemma,Spike har inte en hel skorpa på sitt sår ännu,så jag vill inte äventyra att han sliter upp det igen.

Men med denna bilden från våran tomt önskar jag er alla en fin dagGlad.

Freke
0

Till alla Hundägare, blivande dito och alla andra önskar jag, Tzar och Izzie en trevlig, glad midsommar med god mat måttligt med dricka av starkare sort, trevliga promenader..

Helt enkelt en trevlig helg..

Blää till regn å rusk tycker jag å Tzar

Hälsn. Freke

Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

Ida94
0

God morgon alla!

Här är det ingen sol men hoppas på att den kommer fram .:)

Idag så ska vi hämta hem en valp och hoppas på att det går bra. Glad

spikes
0

3,Hahaha vilken häftig bildSkrattande

4,Lycka till och håller tummarna att allt ska gå fin fintFlört

[Sisa]
0

Ha en fin dag och en

Trevlig Midsommar!

AnneN
0

Önskar er alla en riktigt underbart trevlig midsommar Skrattande

Här ska det grillas ikväll och ena svägerskan ska kika förbi en stund och äta med oss, sedan får vi väl se vad som händer, men det blir då att ta det lugnt som alltid, om det vackra vädret håller i sig så blir det att gå till badplatsen och låta vovvarna simma ett tag.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

zickan
0

Jag fick den 22 juni reda på att min chef beviljat en ur personalen ledigt och att de satt mig på heldag :-(. Förutom att jag ska ha hela lördagen och hela söndagen enligt ordinarie schema på 28 tim, Samt fredag kvällen. Så tyckte de att jag ska ta även dagpasset och köra 32 tim i streck. Totalt ignorering av minst 14 dagar innan händelsen ska schema ändringar ringas ut till personalen.
De försökte få det som att det var mitt fel. Att jag skulle ha ringt in för att kolla om jag ska ta ett passa jag inte enligt schema skulle haft. Och när man nekar så får man världens jävla utstkällning och hot.
Har inte planerat så mycket som inte kunde ändras, tog passet och sitter nu hör på jobbet.
Men om det är en så glad midsommar vette tusan ;-)

Men till er alla andra. Snälla njut lite för mig och hunden med :-D och ha en riktigt trevlig midsommar.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Freke
0

Ztarckarz Zickan.. Sa tänke pa di när Drickun komma upp pa bordi! ha det trevligt trots allt på jobbet å med dina chefer

Hälsn. Freke

Maja2
0

Vilken midsommarafton :)

22 grader, klarblå himmel. Jag bor bredvid ett café med uteservering vid vattnet. Nu har de midsommarfirande där , i detta nu är det någon som spelar dragspel och det sjungs för fulla muggar. Jag har fönstrena öppna så att jag hör, och tittar jag ut så ser jag alltihop. Mycket folk är det åxå. Jag går inte dit dock, min nye spanjor kom i tisdags och han behöver vara hemma i lugn och ro.

Kvällen spenderas med hundarna :)

Trevlig midsommar!

[Trojasmatte]
0

Glad midsommar allihopa! Glad

Har precis ätit midsommarlunch tillsammans med min pojkvän och hans familj utomhus. Det är riktigt fint väder här ute i byn. Har tillbringat största delen av dagen ute. Förhoppningsvis så blir det att spåra idag annars tar vi det imorgon. Troja verkar ändå ganska nöjd. Funderar på att ta en promenad till kiosken och köpa glass. Det hade suttit fint just nu!

zickan
0

#9 Sakrans! nu är di tåbb :-P..  Vill me ha gotlandsdrickE/ä (inte u :-P Helst bare dricke eller haimmbryggt dricke ;-)
Tycka int de jär för myck  begär di kumme öva sjoen u offre lite pärar, sild u dricke. Glåim da int glassen u samlbärsylt, raubär ;-)

ja kumma endå bare sitte u jobbe runt skrivhugs. Titte sladdpåst , lyssne ljudvarpe äi häulag, använde fingarpinte pa världsgane och tale i lummläur :-P

AnneN
0

#9 & 12 Haha, alltid lika kul att se då folk skriver med dialekt Skrattande

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Freke
0

Vi hade båd tvåp sorta.. Både källing dricke o mat dricke så då blir den dricku så de så…

Man sackras då om en inte skude kunn ha nå dricke kvar ti då du kumma ner, om en int har nåe får ain sätt lite da, du får säg ti ett pa vecka innen så de hinna å bli fädrickt så du kan få nåe..

Puss pa di å ha de!

Gär du ner ti speln pa stångmalmen ella?? gär du de så kan vi svejp ett pa glas elle som vanli ett pa dunka elle tu.. ein gär ju in så knussli när de gälla de..

Hälsn. Freke

zickan
0

Nej man är inte direkt känslig på vad man dricker när man växt upp på gotland. Sprit som sprit. Vet inte helt när jag kommer ned. Blir iaf till medeltidsveckan skulle jag tro. Kanske någon helg innan också.
Beror helt på när jag kan slänga ut föräldrarna och ha huset :-P. Men lär nog vara en hel del på kylaj också.  Hjälp att kasta nät och fixa så man får lite färsk rökt flundra :-D.