Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1005 ggr
AnnL
0

Godmorgon 24 juni

En solig och härlig dag verkar det bli.

Ska åka och hälsa på Silvers småsyskon idag. Köpa hundmat o handla lite inför morgondagen. Glad

Vad ska ni hitta på för roligt i midsommar?

Vi ska vara hemma o ha hyresvärden o en kompis på mat midsommarafton. Sen bara ta det lugn dom andra dagarna. Kanske åka till bruks o sätta upp lite hinder o träna Agility med Silver.

Ha en fin dag. Cool

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

fridaas
0

Godmorgon.

Här är det strax dax att säga hejdå till pojkvännen och kanske inte se honom igen förens i mitten av september om vi har otur då han ska jobba i norge.

Tur att det finns internet!

Midsommar kommer spenderas med systrarna och min fd styvfar och morbror och hans familj.

Ha en bra dag och midsommar!

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

[Sisa]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Önskar Er alla härinne

Trevlig Midsommar!

Valpar
0

Morrn på er Glad

Jag och valpen sitter och vilar lite innnan vi ska göra ett ryck och packa väskan inför landet. Sedan ska vi åka och köpa jordgubbar! Skrattande

Kickilu
0

Sill-lunch på sjön. Mysig långprommis med vovvarna och sedan ha grannarna på middag.

Ha en trevlig midsommar och glöm inte att lägga blommor under kudden.

Tixy
0

God morgon! Glad

Jag ska väl snart dra mig hemåt efter att ha sovit hos mina bröder. Deras lägenhet är ju som en bastu, jämfört med våran som är som en frys. Föredrar dock det sista.

Lär väl bli en kortis med Idelma nu mitt på dagen, sedan ska jag städa och så blir det väl en längre när det är svalare ute. Jag börjar bli sugen på att bada, så jag kanske tjatar lite på far om att vi ska plaska med fröken ikväll. Tungan ute

Maja2
0

Go förmiddag :)

Jag har ju fått hem min spanjor, podencokillen Paddy, så jag ska spendera midsommar med att umgås med mina hundar i lugn och ro. Hoppas på fint väder så vi kan vara ute mycket.

AnneN
0

Goéftermiddag Skrattande

Jag klev upp kl 7 i dag, har varit på workshop på Lernia hela förmiddagen, sedan på hemvägen svängde jag in på SubWay och köpte hem lunchmacka till mig & sambon (supergott).

Ikväll blir det nog en sväng till andra sidan stan för att träffa en hundägare + hund/valp som annonserade på Blocket om att hon sökte någon som kan hjälpa henne med träning av valpen då de inte kommit med på någon valpkurs. Ska bli roligt och spännande att få försöka hjälpa andra med Valpar lite mer handgripligt än via forum där man lätt blir begränsad då man inte ens träffat varken hund eller ägare.

Sedan ska jag någongång under dygnets timmar även klämma in ett träningspass med min Exertube Glad Har fortfarande lite träningsvärk i magmusklerna sedan i förrgår då jag tränade för första gången.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Ida94
0

Hej alla! :)

Idag så ska jag nog inte göra så mycket.

Men i morgon så ska vi hämta hem en welsh springer spaniel valp och hoppas på fint väder. Glad

spikes
0

Hej på er!

Om Spike mår bättre i sin tass, så tar vi med hundarna till Hovdala slott en stund i morgon,annars åker vi dit själva en stund och firar resten med vovvsen hemma,så skönt att tonnisarna åkte iväg och campade,men himla lugnt och tyst här hemma just nuFlört.

Nu ska jag ut och njuta av solen tills sambon kommer hem.

Ha de bra alla!