OT,Mördar sniglar!!!!
Det har ju kommit ut en nytt medel för dessa,blåa kulor skulle det vara tror jag
,jag vet att Ann L skrev och hade köpt det,jag skulle gärna vilja veta hur det funkar,är det flera som provat?…
Jag är liiiite trött på att gå runt med min hink på kvällarna,och sedan bunta ihop dem och elda upp dem i tunnan

Huvva, jag tycker sniglar är sååå äckliga *ryser* tur jag slipper ha dem i trädgården (har inte ens en trädgård)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Tack o lov så finns inga mördarsignlar där jag bor nu men hade dem i mängder i min förra trädgård. De är inte så trevliga.
Ha en bra dag
Du kan få gå och plocka här i området, spikes. Bor ju i lägenhet, men jag tycker dom är så vidriga, springer och skriker som en liten flicka när jag ser dom.
Javisst kan jag göra det,om du kommer hit och går igenom våran 2000 kvadrat meter stora tomt varje kväll
,själv njuter jag av se dem brinna upp,men som sagt nu börjar det bli tråkigt att samla dem.
#4 Du får lära vovvarna gå och plocka dom. 
5,Näe dom både ser ut och är så äckliga att jag ens skulle komma på tanken bläääää,det får räcka med att Spike käkar de pytte små svarta myrorna ibland,kittlar döds skönt i kistan ju,men det är inte lika trevligt att få en jordig puss över hela fejset då
#5 Hahahaha, härligt du. Jag känner igen det där med 'jordig puss över hela fejset' - fröken brukar gräva efter gräsrötter, sedan är hon jordig/lerig och överlycklig. Upp i mattes ansikte och ha pusskalas!
7,Gott som gatan ju!
,värst är det väl om man ska någonstans och precis satt på sig rena kläder och lyckats tvätta sig hahahahaha