Hundträff / Läger
Skapar nu en ny tråd om hundträffen då det blivit mycket ändringar 
Om det går enligt planerna så planerar vi att ha en hundträff i augusti, det lutar nu åt den 13-14 augusti, fredag eftermiddag till lördag kväll. Den kommer att hållas vid våran sommarstuga som ligger utanför Laxå (mellan Laxå och Askersund).
Det kommer vara en instruktör där och hålla i lite kurser, vi har inte bestämt kursplan än så man får gärna komma med önskemål. Vi kommer även att bjuda på kvällsmat / frukost / middag, och andra aktiviteter som tex aktiveringspromenad, tipspromenad och kanske nån mer tävling beroende på vad vi hinner med.
Jag kommer nog också att ha fotografering av hundar om någon är intresserad av det 
Vi har räknat på att det kommer bli ca. 4.5-5 kurstimmar.
För detta har vi tänkt ta 600kr, och då får man sovplats. 500kr om man fixar eget boende (då finns tex. camping några km bort).
man kan också tälta / ställa husvagn på tomten om man vill, vi tänkte då ta 550kr. Det är vad vi tänkt, men vi funderar fortfarande, och vill gärna veta om någon då är intresserad 
Jag har tänkt att det finns plats för 6 hundar.
Det hänger också mycket på vädret eftersom vi måste kunna vara utomhus eftersom stugan är för liten för att alla hundar ska kunna vistas tillsammans en längre tid, så ska det vara dåligt väder blir det uppskjutet alt. inställt.
Vore jättekul om någon är intresserad, men ni får gärna komma med ideer också 
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.
Hoppas allt funkar för er,kan berätta att det är fint i Kungsör för er som inte vet det
.

Vad kul med läger, men det var ett ganska högt pris.
Kom hem idag från ett läger i Luleå, mycket folk och ingen avgift behövdes ges förutom för mat och boende på vandrarhem.
Hoppas ni får det kul :)
2, detta är ju privat och för att vi ska ha en träff som dessutom ger lite med
ingen sponsor som ligger bakom förutom trevlig tjej som styr detta möjligt. 
Tyvärr kolla jag min mans arbets schema o kan säga att han jobbar den veckan o natt med barn+kanske en valp gör det svårt för mig o Nellan tyvärr. Hoppas fler kan gå och dyrt ne tycker jag då inte, en kurs kostar o se detta nu som nytto samt trevlig träff 
#1 Tack
Instruktören bor i kungsör, men träffen hålls i laxå 
#2 Det är inte meningen att det ska vara dyrt, utan är för att vi inte ska hamna back. Satte det priset för att hon visste en som gick utbildningen tillsammans som henne som skulle ha tvådagars läger utan boende som skulle kosta 1500kr. men vi får se om vi sänker
Vad betalade ni för det då, mat och boende?
#3 Va tråkigt att du inte kunde då :( synd
Sen om det är någon som är intresserad men som tycker priset är för högt så skriv gärna vad ni tycker är rimligt
Det är ju inte helt bestämt som sagt.
åååhh så kul!!
Jag och dexter hade jätte gärna kommit om vi inte bott så långt bort ;(
#6 va synd :/
putt 

Tyvärr har jag inte råd med någon resa neråt i år + att den 14:e augusti så har vi utställning på Hundhuset.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#9 synd :/
Har en fråga! Är det fler som är intresserade om vi har bara hundträff över dagen istället? alltså ingen kurs och ingen kostnad. I så fall får man ta med egen mat, och vill man övernatta får man sova på tomten
Isåfall skulle jag nog kunna andra datum också.
Tycker verkligen att det våre skojj o träffas, ska kolla igenom lite. Och det våre bra om man säger lite vart man bor kanske man kan samåka lite kanske prob med bur då hmm jaja en tanke iaf :D
#11 jag tycker det vore jätteskoj
Kunde du inte det datumet så kom gärna med förslag. Fick byta från det första datumet för upptäckte att min mamma jobbar då o behöver nån som skjutsar mig / passar hundarna som är kvar hemma
Men kan andra dagar över dan.
putt
Tycker att det låter som en bra ide :) Kul med instruktör och att det blir lite mer arrangemang är "bara" en träff :) så tycker jag iaf och ser inga problem med att det blir "dyrt".
Är intresserad men ska dubbelkolla datum.
Intresset verkar inte så stort, jag tar därför emot förslag om det är någon som har nån annan ide
Vi kan ha nåt annat datum, ha träff bara över dagen, med lägre/utan "avgift" osv. Om det är någon som är intresserad så skriv gärna era ideer för annars blir det nog tyvärr ingen träff.
Laxå… det vet jag inte ens vart det ligger men jag antar att det inte ligger nära stockholm…?
#16 Nej, det är ganska nära askersund om du vet vart det är
Här är en karta
#17 i Örebro?? Nje… det blir lite långt :/
#18 ja, utanför örebro
synd 
Jag var faktist i Laxå idag, eller körde förbi rättare sagt ;)