Morrn på er 17 juni
Har varit vaken sen 05.00 fanns inte en chans att sova,fin dag med sol idag igen,resten av lilje lökarna ska planteras ut,sen är det sjukgym igen,skönt att dom går på semester,jag behöver verkligen vila ifrån dem
.
Idag blir en vanlig prommis med vovvsen,det är för varmt för dem att träna,lite sök på tomten efter kvällsprommisen blir det dock.
Ha en fin dag alla!

Go´morron 
Blev "lite" sent igårkväll här så hade ställt väckaren på 10, men kl 9 ringde de från Lernia så det var bara kliva upp
Kl 14 på måndag ska jag träffa min jobbcoach för första gången 
Enda jag har planerat för idag är att uppdatera lite på Hundhusets hemsida, klippa klor och slappa.
Önskar er alla en bra dag 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

God morgon.. idag så fick min systerson och hans flickvän ett föl så dagen kommer att gå åt till att sitta fölvakt och Tzar tar uppgiften på största allvar. Han passar den lilla som ännu inte fått något namn.
Och ingen, utom familjen kommer att komma in i stallet eller i närheten av boxen.
Så återigen blir jag imponerad av hur mitt odjur visar sig vara vettig och förnuftig trots att det enligt dom som (påstår sig) kan(/kunna) hundar inte ska gå att ha en KAOS bland annat än ryska stäppen..
Well done!
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus
God förmiddag!
Här är ingen sol bara grått.
En promenad i skogen, klippa gräs till en kompis, sen agillity avslutning på kursen ikväll är vad som står på programmet. 
Ha en bra dag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
2,Han är snusförnuftig din goa alldeles normala Tzar
God förmiddag!
Ska åka till Stockholm lite senare idag :P Och om en vecka så hämtar vi lille Dino! :D
God lunch haha :)
Jag vaknade 4:30 idag av pussar på munnen, då var det dags att gå upp och ut med valpen D:
God förmiddag!
Har drömt en dålig dröm i natt, vet inte vad men kroppen är fortfarande stressad :S
Idag är det sista dan på spårkursen. Vi spårade igår, ett appellspår. Troja fixade det utan problem men det visste jag redan. Idag ska jag göra ett svårare spår som är längre och med fler vinklar. Imorgon kommer min syster, hennes sambo och deras son. Kommer bli så roligt, har längtat!
Hej härinne,
Solen har varit framme ända tills nu…skulle bli regn till kvällen 
Hoppas solen skiner på er! 
God kväll.
Då var agillity kursen slut. Vi hade tävling som avslutning ikväll. Silver vann.
Om det var något hinder som var svårt skulle vi hoppa över det. Jag skippa vippen. När jag skulle springa förbi hindret till nästa tog han vippen i bara farten. Lite stolt är allt matte över sin lille pojke ikväll. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#8 Förmiddag? Eftermiddag menar du väl haha :)
#11 Hehe jo :)