Äcklad :(( *varning för upprörande innehåll*
Hur i h*lvete (ursäkta ordvalet) är folk funtade? Stackars stackars djur!
VARNING för ett starkt och bedrövligt reportage!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Att reportern klarar av att se det utan att göra vad jag är säker på vad jag hade gjort i en sådan situation!
(skriver inte vad då det kan bryta mot en del lagar)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Jag säjer detsamma! Jag hade nog inte ens kunnat titta på utan att spy 
/Ingalill
Fy f*n! Sitter här och kämpar mot tårarna!
Tänker på de stackars familjer som sålt sina hundar "till ett bättre liv på landet"….. Att sen läsa det här måste få det att vända sig i magen på dem även om det inte råkar vara just deras hund.. För det vet de ju inte om det är 
/Ingalill

Vad ska man säga???
Skulle vara intressant att få prata med en sådan herre? Tror dock att jag skulle få tillbringa en längre tid i Statligt förvar efter ett sådan möte.
men det skulle vara helt okej att ta det straffet jag eventuellt skulle få för den handlingen.
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus
Kan inte titta,sånt sätter sig så länge hos mig,me jag hoppas dom får sitt straff
Lena: Det är inga bilder men väl en vidrig artikel från Expressen 
Men även om tidelag inte är förbjudet så borde de väl kunna komma åt idioten genom sexköpslagen och koppleriverkamhet? Han säljer ju faktiskt sex även om det inte är människor som blir utsatta!
/Ingalill
amen *** vad sjukt….!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
Kan dom inte få någon så kan de ju *** köpa sig en barbadocka.
7,Ok….Ja det tycker med,men som jag sagt så många ggr,I Sverige finns det djurlagar som aldrig utnyttjas och speciellt när det gäller djur
det ja regerade starkt på vad att en av hundarna led ju över detta, vilket då blir olagligt… att han då inte gjorde nått efter åt…
men den va en gammal artikel juh från 08..
Men fy ja skulle ha gjort ett å annat efter sista träffen.
å med tanken på allt blod den löpande tiken hade ( ja vet vissa tikar kan löpa mer än andra) mend e tyckte ja va ganska konstigt..de känndes att de skulle vara mkt blod….
synd han ej tog kort på just den biten….
#10 va? var den gammal? jag tittade iofs inte på datumen utan ibland går jag bara in på "avslöjande reportage" och läser.. det var där jag hittade den igår…
/Ingalill
11 ja det stod att den va pub 08. Men ändå bra att du la upp den så man blir medveten av vad somhänder i detta sjuka land.
#12 ja, de lär knappast ha upphört med sina sjuka böjelser bara för att expressen skrev om dem 
/Ingalill
13 nej, ja tycker de har blivit värre….. inte så länge sen så va de en man som kom på en annan man som hade sex med en av hans tackor, bonden kom ut för han tyckte ena tackan bräkte så konstigt vikken han fick syn på en man som sprang iväg med byxorna nere i bena…. han fick dom pga av att tackan skrev å bräckte…