Lördag 12 juni
Hej på Er alla!
Här har vi "Regnstorm" idag…kan man säga så ?
" Om du inte tror att hundar kan räkna, så prova det här;
Lägg tre hundgodisar i fickan, och ge hunden två av dom "
Ha en fin lördag! 
Goddagens!
Samma väder här Sisa,så vi ska ta en skogstur senare för att komma från den värsta blåsten
.
Haha jadu visst kan jag ge dem 2 av dem,men dom skulle inte släppa förbi mig om dom inte får kolla av att jag hade tomt sen,dom vet när det finns och inte,dom kan sova så hårt så dom snarkar,men råkar jag nudda burken med godis så är dom tvärvakna direkt
.
Nu har dom fått ett varsitt grisöra och sover sött en stund innan vi går
.
Ha en fin dag alla!
God eftermiddag!
Har varit på städfest på bruks. Vi kallade det så för det skulle låta roligare. Det var nästan bara att öppna alla dörrar på vid gavel så det blev tvärdrag, så blåste dammet bort. Halv orkan har vi nämligen här.
Vi började kl. 9 i morse sen åt vi hamburgare efteråt. Var klara vid ett. Riktigt trevligt. Sen städa jag min ovanvåning i bara farten när jag kom hem. 
Silver har fått ett märgben att sysselsätta sig med i blåsten. 
Ha en fin lördag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Här är det skinande sol, blåser lite, kvavt som tusan och kommer nån droppe regn då och då… Känns som det ska komma åska snart. Hoppas den väntar tills natten så jag slipper sitta och ha tråkigt utan både dator och tv!
Jag har ju fått tabletter (Tavegyl) mot klådan nu då jag har vattkoppor, tog en tablett innan jag skulle sova inatt… Nog för att man kan bli lite trött av dem, men att sova över 12 timmar är väl ändå att ta i? Ikväll blir det bara en halv tablett och ställa alla väckarklockor jag hittar så jag inte sover till 15:30 igen 
Hoppas alla har en bra dag 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
God kväll!
Idag har jag varit och tingat en liten blandisvalp som hämtas den 21:a!
Ska bli mycket spännande.