Go´förmiddag 10/6
Solen skiner och jag längtar ut på promenad… Men tyvärr får det nog vänta till sena kvällen för här omkring är det gott om människor och de ska jag undvika så gott jag kan enligt distriktssköterskan
Käns lite löjligt att få barnsjukdomar då jag är 28 år! Men nu har jag fått vattkoppor och tro mig då jag säger att det **KLIAR!!!!
**Ska skicka sambon på apoteket idag och hämta ut Tavegyl som de gav recept på mot klådan, är tydligen en allergimedicin så kanske den även hjälper bättre mot pollenallergin också än vad min receptfria gör.
Någon som har tips på huskurer eller liknande mot klådan? (Utom potatismjöl för det vet jag redan, provat men vill inte hjälpa).
Önskar er alla en bra och vattkoppsfri dag! 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Go middag..
Stackars dig Anne… Inte lätt att få barnsjukdomar i vuxen ålder.
Men se det som så att du måste ju vara ung i sinnet?!
.
På Gotland är det mulet idag, rätt skönt förvisso men lite tråkigt nnär det ändå är sommar.. hmm
Jaja man kan inte göra så mycket åt det ändå..
Promenaderna går iallf lite lättare, då pälsbollen har lite mer ork än i full värme.. Men han är lat som ..n och vill definitivt inte för ta sig i onödan. Som den vakt han är, finns vissa likheter hos oss tror jag? Jobbar man så jobbar man så att man blöder, men är man ledig så tar man det riktigt lugnt.. 
Ha en bra dag allihopa..
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus
Gomidda´
Mulet och småregn i Malmö.
Vattenkoppor… Stackars Anne! Har tyvärr inga tips vad som skulle hjälpa mot klådan. Krya på dig i alla fall!
Zabelle