Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 909 ggr
AnneN
0

Go´morron 9/6

Go´morron Glad

Här skiner solen för fullt men det är ändå ingen direkt värme ute. Vart tog värmen vägen?

Idag blir det promenad med lille Ruffe och en kompis med hennes hundar, sedan ska mina 2 motioneras eller tränas, har inte bestämt vilket ännu utan det får min bråkiga rygg avgöra då vi kommer till det.

Ska även fixa en massa med Hundhusets hemsida idag och eventuellt försöka bråka igång min egen som inte vill som jag vill.

Önskar er alla en underbar dag Skrattande

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

spikes
0

Hej på er!

Ska snart ut i ruskvädret med doggsen som har sovit som stockar hela förmiddagen.

Lycka till med Ruffe busen AnneGlad.

Ha en bra dag!

fridaas
0

Goddagens!

Här öser regnet ner, så blev bara en kortis ut idag,  får bli längre sen när husse kommer hem oxå!

Vaccineringstid för Celine börjar närma sig och min nervositet oxå, då man har en mer eller mindre folkskygg hund.. tur att svärmor och deras ena hund ska med, för då tar hon överr hans energi lite.. så kanske går bra tros allt, kan ju alltid hoppas.

Och hon har lärt sig skälla ordentligt nu, inget buffande som det var tidigare, svärföräldrarnas hundar som lärt henne de dumheterna.. Men det ska tränas bort..

Hoppas ni får en bra dag!

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

[Trojasmatte]
0

Idag är det inte så bra väder här. Det har regnat tidigare och nu är det ganska grått och trist. Ska och handla snart och sen har jag nog inte planerat något. Funderar på att åka till agilityplan och träna.

Igår var jag på en kurs där man får lägga spår med hjälp av en gps. Kursen var på två dagar. Det var riktigt roligt och bra. Funderar på att köpa en gps när jag har råd. Nästa vecka blir det spårkurs, längtar!! :) Tog med Troja när vi skulle snitsla ett lägre spår.

AnnL
0

God kväll!

Hem kommen efter tre dagar i Linköping hos sambons son med familj.

Silver är helt slut. Deras 6 åriga dotter älskar Silver så han har fått promenera o leka i från morgon till kväll. Tungan ute

Han är så duktig med att åka bil. Inte ett knäpp i bilen varken dit eller hem. Resan tar ca 8 timmar fram o tillbaka. Glad

Nu blir det vila för både matte o hund.

Ha en fortsatt skön onsdag.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.