Go Morgon Mån 7 Juni!
Go morron!
Idag är det inte lika skönt ute det är målningt men ganska så skönt. Har vart ute o gått. Idag ska man iväg o handla lite, behövs lite ny skor :) Ikväll ska vi på skolträff med dotterns klass. Lite lek o fika, funderar på ta med chanel eftersom vi ändå är ute. Ska förbi min syster o ta lite rabarber vill göra saft o paj för det är så gott.
Hoppas ni har en bra dag!

Svalare på Gotland idag.. Ser ut att bli regn i eftermiddag..
Så det var bara att ta fram gräsklipparen redan nu..
Tzar suckade och gick å la sig men är helt oberörd av gräsklipparen, han rent av vägrar att flytta sig så man får nästan klippa runt honom.
Tror sånt kallas "trygg hund".. haha
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus
Goddag!
Här ser det ut att börja regna vilken sekund som helst, hunden är totalt utslagen och vill inte alls vara med, men det blir väl så när man har fått springa omkring lös en massa de senaste två dagarna i flera timmar.
Ska försöka ta oss ut på en vända runt elljussppåret om en stund, om inte ryggen kraschar först vill säga =/
Och ett framsteg med Celines rädslor är att bildammsugaren inte är lika farlig längre 
Hejsan härinne!
# 2
Så skönt att Celines rädsla för dammsugaren blivit bättre…hur vanligt är det, att en hund är rädd för dammsugaren ? Min lilla papillon var mest arg på dammsugaren och jagade den hela tiden…
Ha en fortsatt fin dag! 
#3 Den inomhus är hon fortfarande rädd för, men den som husse har och dammsuger bilen med går hur bra som helst nu, nu våger hon tom gå fram och nosa på den när den är igång, troligtvis enbart för att hon inte känner sig lika trängd som hon gör hemma, då vi bor ganska trångt, ute får hon springa som hon vill och då är det mer på hennes vilkor. Men det går framåt inomhus oxå!
# 4

Hej på er alla!
3,Det är inte så vanligt hoppas jag,har aldrig ägt en hund som är rädd för det,alla mina har tyckt att det är ett byte som låter illa och ska därmed anfallas och helst stoppas in i skåpet igen
,jag får använda kommandon för att dom ska flytta sig och inte anfalla borsten och röret,men jag får om jag säger till dom dammsuga deras päls
.
Här har det regnat hela dagen,så vi har tagit kortare prommisar,och nu tuggar dom ben för fulla muggar,annars har jag farit runt på banken och apoteket och ica maxi,så nu ska jag slå sonen i vänd tia tänkte jag,det var inte bra att han vann 4 ggr sist vi spelade
.
Ha en fin kväll alla!